1asig.ro

GENERALI Romania implementeaza un nou sistem digital de emitere, bazat pe semnatura electronica

GENERALI Romania anunta ca a simplificat accesul clientilor la solutiile de asigurare preferate, implementand un nou sistem digital de emitere. Astfel, oriunde s-ar afla, clientii pot valida si semna electronic ofertele de asigurare, utilizand doar un cod primit prin SMS sau ultimele sase cifre ale codului numeric personal.

PROMO


"In tot ceea ce facem, avem ca prioritati siguranta si timpul economisit de catre clientii nostri. Noul mod de lucru este acum complet digital si foarte rapid, oferind o experienta superioara atat pentru clienti, cat si pentru consultantii nostri. Cu ajutorul sau, am eliminat inconvenientul semnarii fizice a documentelor, reducand substantial timpul petrecut pentru a beneficia de solutia de asigurare dorita", a declarat Adrian MARIN, CEO, GENERALI Romania.

Concret, dupa finalizarea etapei de consiliere si identificare a solutiilor de asigurare potrivite nevoilor clientilor, se emit ofertele de asigurare. Acestea, insotite de conditiile contractuale si de intreaga documentatie legala, sunt transmise clientilor in mod securizat prin email sau SMS, putand fi accesate oricand, intr-un singur fisier PDF.

Aprobarea si semnarea documentatiei de catre clienti se face simplu si rapid cu ajutorul unui cod unic de confirmare primit prin SMS, in cazul tranzactiilor fata in fata, respectiv cu ultimele 6 cifre ale codului numeric personal daca tranzactia este incheiata online. Ulterior emiterii politei, clientul primeste prin email polita si toate informatiile de care are nevoie pentru a beneficia de protectia prin asigurare. De asemenea, plata primei se poate efectua online, pe site-ul www.generali.ro, beneficiind astfel de un proces in intregime digital.

"Digitalizarea serviciilor si proceselor noastre parcurge astfel inca o etapa importanta. Urmarind indeaproape conceptul GENERALI LifeTime Partner, dorim sa imbunatatim viata clientilor si consultantilor nostri prin instrumente informatizate, simple si care sa permita o experienta digitala end-to-end", a adaugat Adrian MARIN, CEO, GENERALI Romania.

Modalitatea de lucru are la baza semnatura calificata eIDAS din partea reprezentantilor GENERALI Romania si pe cea simpla din partea clientilor. Odata emisa polita de asigurare, arhivarea se face automat, utilizand doar mijloace digitale, insotita de semnatura si marca de timp ale furnizorului de arhiva electronica. Astfel, sunt imbunatatite considerabil managementul, guvernanta si securitatea datelor si a procesului de subscriere.

In prezent, acest flux este aplicabil politelor Casco, RCA, de locuinta, de calatorie in strainatate si de proprietate pentru IMM-uri si este disponibil prin intermediul retelei proprii de vanzari a GENERALI Romania, urmand a fi calibrat si pentru partenerii de distributie.

GENERALI Romania este unul dintre primii 10 asiguratori locali conform volumului total de prime brute subscrise in 2018 si face parte din grupul italian GENERALI.

1.060 accesari