1asig.ro
1asig.ro

GENERALI Global Assistance implementeaza functia Travel Insurance Assistant

5 min. / 1.540 cuvinte

Furnizorul de servicii de asistenta in calatorii GENERALI Global Assistance (GGA) a lansat functia virtuala Travel Insurance Assistant - asistent virtual pentru asigurari de calatorie -, un proces online automatizat pentru a simplifica experienta oferita clientilor, informeaza ITIJ (International Travel & Health Insurance Journal).

Initiativa GGA Smart Automation si-a propus sa defineasca functiile care pot fi automatizate in 3 domenii de baza, inclusiv identificarea modalitatilor practice prin care pot fi simplificate abordarile, depistarea tehnologiilor care sa fie testate pe cazuri de utilizare a asigurarilor, in vederea adoptarii la nivelul intregii companii, dar si perfectionarea competentelor angajatilor pentru a imbunatati alinierea generala intre companii.

"Implementarea noilor tehnologii de Inteligenta Artificiala, Machine Learning si Robotic Process Automation va deschide o lume de posibilitati atat pentru echipa noastra, cat si pentru clienti. Prin utilizarea automatizarii inteligente, unde ne putem baza pe tehnologie pentru a indeplini unele dintre sarcinile mai plictisitoare, putem petrece mai mult timp concentrandu-ne pe grija fata de clientii si partenerii nostri", spune Chris CARNICELLI - CEO, GENERALI Global Assistance.

Asistentul GENERALI Travel Insurance ii va ajuta pe clientii sai directi sa gaseasca un plan care sa se potriveasca cel mai bine nevoilor lor. Pentru a-l utiliza, clientii vor vizita site-ul web pentru consumatori si vor raspunde la 6 intrebari referitoare la destinatie, tipul de calatorie si conditiile preexistente. De acolo, programul va sugera cel mai bun plan de protectie a calatoriei care sa se potriveasca nevoilor clientilor.

GENERALI Global Assistance continua sa extinda alte tehnologii Smart Automation, care includ, printre altele, agentul virtual si notificarile automate prin e-mail si SMS. Fiecare dintre aceste caracteristici vine sa eficientizeze interactiunile dintre reprezentantii GGA si parteneri/clienti, oferindu-le consumatorilor o experienta mai placuta.

"Prin adaugarea functiei Travel Insurance Assistant, pentru asigurarile de calatorie, clientii nostri se vor simti linistiti ca aleg planul potrivit. Aceasta este una dintre modalitatile prin care continuam sa contribuim activ la protejarea calatoriilor si la imbunatatirea vietii oamenilor", explica Jason SION - Chief Operating Officer, GGA.

Intre timp, mai arata sursa citata, GENERALI Global Assistance sustine, de asemenea, si initiativele Group Health Pass si Smart Vaccination Certificate Working Group (WHO - World Health Organization), pentru a ajuta consumatorii sa calatoreasca in mod responsabil.

 

658 accesari