1asig.ro
1asig.ro

Fuziunile si achizitiile pot ajuta industria de turism sa gaseasca o ruta de scapare din pandemie

5 min. / 1.540 cuvinte
Oportunitatile pot aparea in plina criza, perioada folosita adesea de organizatii pentru a genera schimbari semnificative. Pe fondul pandemiei, arata GlobalData, 41% dintre turisti petrec mai mult timp pe retelele sociale, 26% aleg sa posteze mai des, in vreme ce 28% petrec timp suplimentar pentru a citi recenzii si bloguri.

PROMO


Aceasta activitate, sprijinta de cunostintele acumulate, poate aduce schimbari de lunga durata in comportamentul consumatorilor si poate duce la o continuare a proceselor de fuziuni si achizitii (M&A), in conditiile in care companiile cauta noi modalitati de a satisface nevoile turistilor, noteaza GlobalData.

"Efectele acestei pandemii si masurile impuse pentru a o controla au generat schimbari semnificative la nivelul comportamentelor consumatorilor, precum si in ceea ce priveste increderea acestora in industria travel. Pentru a se adapta la aceste schimbari, companiile vor creste calitatea si siguranta serviciilor pe care le ofera, vor utiliza tehnologia digitala pentru a-si dezvolta baza de clienti si, daca fondurile permit, vor revizui potentialele tinte de achizitie", spune Johanna BONHILL-SMITH - Travel & Tourism Analyst, GlobalData.

In conditiile in care consumatorii petrec mai mult timp online, mai multi jucatori din industria de turism ar putea lua in calcul fuziunile si achizitiile (M&A), pentru a sustine digitalizarea operatiunilor, dar si pentru a optimiza in continuare eficienta. Start-up-urile emergente, mai arata GlobalData, ce ofera posibilitatea de a eficientiza operatiunile sau de a deservi o noua piata, pot deveni tinte populare pentru intermediarii din turism. In 2019, cele mai multe fuziuni si achizitii pentru intermediarii din turism au gravitat in jurul unor factori precum experienta, integrarea digitala si inovarea.

"In aceste momente, activitatea M&A a intrat in impas, in conditiile in care industria de turism s-a axat pe gestionarea crizelor si conservarea finantelor. Cu toate acestea, marii jucatori ai industriei, cei ce domina in mediul online, cum ar fi Booking Holdings si Expedia, au prosperat in urma unui proces M&A, iar acest lucru este, fara indoiala, o modalitate prin care intermediarii din turism isi pot croi o ruta de scapare din pandemie, dar si prin care pot deveni lideri ai segmentelor de piata pe care activeaza", mai arata Johanna BONHILL-SMITH - Travel & Tourism Analyst, GlobalData.

227 accesari
Sondaj

Cat de des te enervezi atunci cand esti la volan?

- Aproape de fiecare data cand circul cu masina
- Din cand in cand, in functie de conditiile de trafic
- Destul de rar
- Nu ma enervez niciodata cand conduc


PROMO