EUROINS Romania, Agentia Pantelimon, Bucuresti - Unde ma asigur? - Asigurari - Totul despre asigurari...

english   


Cauta stiri
HomePiata AsigurarilorProtectia consumatorilorDespre asigurariEvenimentePublicatiiRadiowww.xprimm.com
 XPRIMM Newsletters 
 PRIMM - Asigurari&Pensii 
 Insurance PROFILE 
 Anuarul Asigurarilor 
 XPRIMM Insurance Report 



1 EUR = 4.7216 RON
1 USD = 4.2706 RON










RFI

Unde ma asigur?

Arhiva

EUROINS Romania, Agentia Pantelimon, Bucuresti


Adrian VASILE
Director Agentie
Adresa: Sos. Pantelimon, nr. 225, bl.66, sc. 4, Ap. 129, parter, sector 2
Localitate (Sector): sector 2
Judetul: Bucuresti
Telefon: 021.256.93.01
Fax: 021.256.93.00

XPRIMM: Cat de puternic a fost impactul crizei economice asupra pietei asigurarilor in anul 2009?
Adrian VASILE: Declinul economic existent s-a reflectat in cadrul pietei asigurarilor cu o scadere spre sfarsitul anului 2009, insa cu o evolutie foarte buna de-a lungul primelor trimestre ale anului. Vis-a-vis de asteptarile din piata, rezultatul anului 2009 a fost unul constant.

XPRIMM: Cum vedeti evolutia pietei asigurarilor in anul 2010? (in contextul unei prelungiri crizei economice)?
A.V.: Piata asigurarilor in anul 2010, in ciuda presiunilor exercitate  de criza economica, poate fi influentata de nivelul de determinare si volumul de munca sporit in cadrul unei companii de asigurari. Toate acestea pot duce la o tranzitie mai usoara a perioadei de regres existenta in piata in acest moment si speram la o revenire a pietiei asigurarilor spre sfarsitul anului.

XPRIMM: Care este in acest moment cea mai stringenta problema a pietei de asigurari din tara noastra? (cu exceptia crizei economice)
A.V.: Principala situatie cu care se confrunta piata asigurarilor din Romania se poate rezuma la constientizarea populatiei vis-a-vis de asigurarile facultative. Populatia inca nu este familiarizata cu necesitatea de a incheia o asigurare facultativa.

XPRIMM: Cum a fost receptat sistemul bonus-malus de catre clientii dumneavoastra? Care este opinia dvs. referitoare la acesta?
A.V.: Necesitatea implementarii unui astfel de sistem in piata asigurarilor a fost  necesara odata cu introducerea "Constatului Amiabil" de catre asiguratori. Responsabilizarea clientilor reprezinta un prim pas de revenire a segmentului auto catre profitabilitate.

XPRIMM: Care vor fi, in opinia dvs., consecintele intrarii in vigoare a legii asigurarii obligatorii a locuintelor asupra pietei de profil?
A.V.: Asigurarea obligatorie va crea un potential important in randul companiilor de asigurari care au decis sa participle la PAID. Dupa cum se stie, circa 8 milioane de locuinte vor trebui asigurate odata cu lansarea asigurarii obligatorii a locuintei. Clientii trebuie sa analizeze corect aceasta asigurare, nu doar prin perceptia ei ca un "impozit", ci prin posibilitatea achizitionarii unei polite facultative care sa-i mareasca plaja de riscuri asigurate.

XPRIMM: Cum a evoluat segmentul corporate in 2009? Dar cel de retail?
A.V.: Ambele segmente au necesitat reevaluari ale ofertei asigurarii, astfel ca, aplicarea unor masuri dinamice venite in sprijinul necesitatii clientilor, au condus la o flexibilitate din partea companiei noastre in privinta ofertelor de asigurare.

XPRIMM: Considerati Bucurestiul ca fiind o piata saturata din punct de vedere al concurentei?
A.V.: Concurenta este un element benefic oricarei piete, in urma ei beneficiind si clientii si companiile de asigurari prin nevoia de imbunatatire si perfectionare continua a serviciilor si produselor oferite.

XPRIMM: Este oportuna, in acest moment, o extindere a fortei de vanzare? Credeti ca situatia economica aduce noi oportunicati in a gasi oamenii pentru a lucra in asigurari?
A.V.: EUROINS urmareste cresterea echipei, una din ideile impartasite la nivel de management fiind investitia in oameni si cresterea fortei de vanzari. Daca ne raportam la sfarsitul anului 2008 cand aveam aproape 3.000 de agenti colaboratori, azi, ne mandrim sa putem spune, ca numarul lor a crescut la peste 5.000.

XPRIMM: Ce oportunitati vedeti pentru activitatea Sucursalei dvs. pentru urmatoarea perioada?
A.V.: Programul asigurarilor obligatorii pentru locuinta, care va deveni operational in 2010, prezinta un potential mare de revigorare a interesului populatiei vis-a-vis de asigurarea bunurilor, astfel ca segmentul de retail va deveni un sprijin important pentru sucursala noastra.

XPRIMM: Care este structura portofoliului in acest moment? A suferit aceasta modificari ca si consecinta a crizei economice?
A.V.: Pe fondul actualei crize economice, structura portofoliului nu a suferit modificari majore, politica de vanzari indreptata catre imbunatatirea rezultatelor obtinute si diversificarea portofoliului, sustinuta de ofertele flexibile pe care le-am adoptat si pe celelalte linii de asigurarii, sunt sigur ca va conduce la o marire a  structurii portofoliului.

XPRIMM: Cum apreciati rezultatele obtinute de Sucursala in anul 2009? Cum se prezinta acestea daca ne raportam la rezultatele din 2008?
A.V.: In cadrul sucursalei noastre anul 2009, comparativ cu anul 2008 , a reflectat o crestere de circa 10%.

XPRIMM: Care sunt obiectivele principale pentru Sucursala dumneavoastra in acest an? (Volum total a intermedierilor, structura personal etc.)
A.V.: Cresterea numarului de intermediari, cu prepoderenta a colaboratorilor persoane fizice si orientarea catre retail; de asemenea vizam si cresterea fortei de vanzari alaturi de training-uri de specialitate, care cu siguranta vor aduce modificari substantiale in beneficiul obiectivelor pe care dorim sa le atingem.


Publicat pe 16.04.2010





PAID

OMNIASIG


























Copyright 2019-2017 (c) 1asig.ro
powered by Media XPRIMM