EUROINS Romania, Agentia 1, Bucuresti - Unde ma asigur? - Asigurari - Totul despre asigurari...

english   


Cauta stiri
HomePiata AsigurarilorProtectia consumatorilorDespre asigurariEvenimentePublicatiiRadiowww.xprimm.com
 XPRIMM Newsletters 
 PRIMM - Asigurari&Pensii 
 Insurance PROFILE 
 Anuarul Asigurarilor 
 XPRIMM Insurance Report 



1 EUR = 4.7284 RON
1 USD = 4.2575 RON










RFI

Unde ma asigur?

Arhiva

EUROINS Romania, Agentia 1, Bucuresti


Liliana ANDRIESCU
Director Sucursala
Adresa: Str. Stockholm nr.11, parter
Localitate (Sector): sector 2
Judetul: Bucuresti
Telefon: 021.230.50.18
Fax: 021.230.50.19

XPRIMM: Cat de puternic a fost impactul crizei economice asupra pietei asigurarilor in anul 2009?
Liliana ANDRIESCU: Impactul crizei economice asupra pietei asigurarilor s-a resimtit intr-o mai mare masura asupra asigurarilor de viata, pe fondul lapsarilor, angajatorii anuland din gama de beneficii pe care le ofereau angajatilor aceste tipuri de polite. Asigurarile non-viata au avut si ele o scadere usoara, lucru justificat prin incetinirea cresterilor asigurarilor auto. Scaderile pot fi compensate prin consemnare de cresteri ale altor linii de asigurari, precum politele de locuinte.

XPRIMM: Cum vedeti evolutia pietei asigurarilor in anul 2010? (in contextul unei prelungiri a crizei economice)
L.A.: Din punctul de vedere al prelungirii perioadei de criza, anul 2010 va fi cu siguranta un an mai dificil pentru piata asigurarilor, comparativ cu anul 2009. Insa, rezultatul final cred, ca se va inscrie, cu o scadere usoara, tot in marja anului 2009.

XPRIMM: Care este in acest moment cea mai stringenta problema a pietei de asigurari din tara noastra? (cu exceptia crizei economice)
L.A.: Personal, consider ca una dintre cele mai stringente probleme este pretul scazut la politele RCA.

XPRIMM: Cum a fost receptat sistemul bonus-malus de catre clientii dumneavoastra? Care este opinia dvs. referitoare la acesta?
L.A.: Sistemul bonus-malus incearca sa regleze reportul dintre daunele produse si primele platite. Tinand cont ca circa 10% din asiguratii RCA produc daune, consider ca in scurt timp acest sistem va arata rezultatele pozitive. In sucursala noastra, majoritatea clientilor au beneficiat de bonus; de asemenea, speram ca cei gasiti cu accidente la activ si care ,,au beneficiat de malus" sa-si corecteze pentru viitor, comportamentul in trafic.

XPRIMM: Care vor fi, in opinia dvs., consecintele intrarii in vigoare a legii asigurarii obligatorii a locuintelor asupra pietei de profil?
L.A.: Speram ca aceasta lege sa devina calea de deschidere pentru asigurarile facultative. Consider benefica cresterea educatiei populatiei in privinta acestor tipuri de polite, nu toti proprietarii de locuinte cunoscand beneficiile acestor asigurari.

XPRIMM: Cum a evoluat segmentul corporate in 2009? Dar cel de retail?
L.A.: In 2009, am inregistrat cresteri semnificative pe segmentul corporate. De asemenea, datorita colaboratorilor nostri (brokerii de asigurare), am cunoscut cresteri importante si pe partea de retail.

XPRIMM: Este oportuna, in acest moment, o extindere a fortei de vanzare? Credeti ca situatia economica aduce noi oportunicati in a gasi oamenii pentru a lucra in asigurari?
L.A.: Este oportuna dezvoltarea fortei de vanzare prin cresterea numarului de agenti de asigurare.

XPRIMM: Ce oportunitati vedeti pentru activitatea Sucursalei dvs. pentru urmatoarea perioada?
L.A.: Ca principala oportunitate pentru activitatea sucursalei vizam o dezvoltare, respectiv o imbunatatire a relatiei cu brokerii de asigurare, relatie care are in final trei castigatorii: asiguratorii, brokerii de asigurare, si nu in ultimul rand clientii.

XPRIMM: Cum apreciati rezultatele obtinute de Sucursala in anul 2009? Cum se prezinta acestea daca ne raportam la rezultatele din 2008?
L.A.: Comparativ cu anul 2008, sucursala noastra a cunoscut o dublare a volumului de prime brute subscrise.

XPRIMM: Care sunt obiectivele principale pentru Sucursala dumneavoastra in acest an?
(Volum total a intermedierilor, structura personal etc.)
L.A.: Pentru anul 2010 vizam cresterea calitatii serviciilor oferite fata de colaboratorii si clientii directi ai sucursalei. Totodata, avem in vedere cresterea volumului de prime brute subscrise, imbunatatirea calitatii serviciilor pe partea de daune, si nu in ultimul rand, cresterea flexibilitatii in relatia cu clientii.


Publicat pe 16.04.2010





PAID

OMNIASIG


























Copyright 2019-2017 (c) 1asig.ro
powered by Media XPRIMM