EUROINS, Agentia Tineretului, Bucuresti - Unde ma asigur? - Asigurari - Totul despre asigurari -...

english   


Cauta stiri
HomePiata AsigurarilorProtectia consumatorilorDespre asigurariEvenimentePublicatiiRadiowww.xprimm.com
 XPRIMM Newsletters 
 PRIMM - Asigurari&Pensii 
 Insurance PROFILE 
 Anuarul Asigurarilor 
 XPRIMM Insurance Report 



1 EUR = 4.7216 RON
1 USD = 4.2706 RON










RFI

Unde ma asigur?

Arhiva

EUROINS, Agentia Tineretului, Bucuresti


Cristian Ovidiu COZAC
Director Sucursala
Adresa: Sucursala Tineretului - Str. Verzisori, nr. 45
Localitate (Sector): sector 4
Judetul: Bucuresti
Telefon: 021.330.90.03; 031.402.59.56
Fax: 021.330.76.40

XPRIMM: Cat de puternic a fost impactul crizei economice asupra pietei asigurarilor in anul 2009?
Cristi COZAC: Fata de alte domenii din economie, impactul a fost mai mic si a fost resimtit mai mult de companiile care care colaboraru cu societatiile financiare.

XPRIMM: Cum vedeti evolutia pietei asigurarilor in anul 2010? (in contextul unei prelungiri a crizei economice)
C.C.: Societatiile de asigurare vor fi nevoite sa-si adapteze produsele de asigurare la nevoile si posibilitatiile clientilor. Deja s-au identificat noi produse cum sunt cel de deces cauzat de infectarea si imbolnavirea cu virusul A/H1N1, produs unic pe piata romaneasca, sau asigurarea de somaj. De asemenea, estimez ca vor creste primele subscrise la asigurarile de raspundere profesionala pentru activitatiile liberale si cele din asigurarile de boala, avand in vedere probleme cu care se confrunta economia romaneasca.

XPRIMM: Care este in acest moment cea mai stringenta problema a pietei de asigurari din tara noastra? (cu exceptia crizei economice)
C.C.: Consider ca cea mai importanta probleme este aceea de a educa populatia cu privire la importanta incheierii de asigurari atat facultative cat si obligatorii. Mai ales potentialii clienti trebuie sa inteleaga rolul unei asigurari, precum si faptul ca asigurarea nu acopera orice risc, o parte din riscuri ramanand in sarcina acestora.

XPRIMM: Cum a fost receptat sistemul bonus-malus de catre clientii dumneavoastra? Care este opinia dvs. referitoare la acesta?
C.C.: Implementarea acestuia a reprezentat o prima masura pentru modificarea "in bine" a comportamentului in trafic al soferilor. Mai mult, clientii profitabili vor solicita si vor beneficia de oferte de fidelizare, deoarece acestia vor realiza ca fac parte dintr-un grup de clienti cu potential de risc foarte mic.

XPRIMM: Care vor fi, in opinia dvs., consecintele intrarii in vigoare a legii asigurarii obligatorii a locuintelor asupra pietei de profil?
C.C.: In primul rand, le va asigura societatiilor de asigurare un prilej pentru a-si diversifica gama de produse oferite. In al doilea rand, va fi un motiv de promovare al societatiilor de asigurare si in mediul rural.
 
XPRIMM: Cum a evoluat segmentul corporate in 2009? Dar cel de retail?
C.C.: In 2009, multi clienti au reevaluat cheltuielile cu asigurarile ca urmare a restrangerii activitatii, fapt ce a dus la scaderea primelor de asigurare.
 
XPRIMM: Considerati Bucurestiul ca fiind o piata saturata din punct de vedere al concurentei?
C.C.: Nicidecum, chiar daca aici functioneaza marea majoritate a specialistilor din domeniu. Estimez ca pe fondul restrangerii cheltuielilor de intretinere vor ramane doar agentiile care vor genera profituri pentru companie. Pe de alta parte, prin introducerea emiterii electronice a RCA-ului, o parte din intermediatii persoane fizice vor disparea, emiterea politei RCA fiind preluata on-line de catre siteuri.

XPRIMM: Este oportuna, in acest moment, o extindere a fortei de vanzare? Credeti ca situatia economica aduce noi oportunicati in a gasi oamenii pentru a lucra in asigurari?
C.C.: In situatiile de criza se impun masuri de criza. O masura anticriza este si o atitudine pozitiva in combaterea probelemelor financiare. O extindere prudentiala, bazata pe o relatie de parteneriat cu forta de vanzare, precum si implicarea activa a intregului personal asigura stabilitate clientilor prin orientarea catre calitate si nu catre cantitate.

XPRIMM: Ce oportunitati vedeti pentru activitatea Sucursalei/Agentiei dvs. pentru urmatoarea perioada?
C.C.: Un obiectiv important este pastrarea clientilor actuali, astfel ca, printr-un management al riscului eficient, acestia sa-si micsoreze rata daunei, intrucat, o rata a daunei mica inseamna o prima de asigurare mai mica.

XPRIMM: Care este structura portofoliului in acest moment? A suferit aceasta modificari ca si consecinta a crizei economice?
C.C.: In anul 2009 structura portofoliului a fost echilibrata, pe fondul unui aport considerabil de polite "fara daune".
 
XPRIMM: Cum apreciati rezultatele obtinute de Sucursala/Agentie in anul 2009? Cum se prezinta acestea daca ne raportam la rezultatele din 2008?
C.C.: Rezultatele financiare ale anului 2009 au fost multumitoare atat pentru angajatii agentiei cat si pentru actionarii companiei. Agentia a realizat o crestere a primelor brute subscrise fata de anul 2008 concomitent cu pastrarea acelorasi cheltuieli de achizitie, generandu-se profit.

XPRIMM: Care sunt obiectivele principale pentru Sucursala/Agentia dumneavoastra in acest an? (Volum total a intermedierilor, structura personal etc.)
C.C.: Obiectivul cel mai important il reprezinta oferirea de solutii de asigurare eficiente si de calitate pentru toti asiguratii nostri. De asemenea voi pune accentul pe promptitudine in identificarea necesitatilor asigurabile ale partenerilor, in prezentarea intr-un mod profesionist al ofertelor precum si cresterea multumirii si increderii clientilor. Un client informat este un client multumit.


Publicat pe 10.05.2010



PAID

OMNIASIG


























Copyright 2019-2017 (c) 1asig.ro
powered by Media XPRIMM