1asig.ro

Dezvoltarea tehnologica, o prioritate pentru industria de asigurari

5 min. / 1.540 cuvinte
"Dezvoltarea tehnologica reprezinta deja o prioritate in industrie - consumatorii isi doresc o experienta tot mai intuitiva si transparenta, iar in ultimii 2 ani am alocat 2,5 milioane de lei pentru digitalizarea serviciilor noastre pentru clientii romani", a declarat, pentru Publicatiile XPRIMM, Carmina DRAGOMIR, CEO, METROPOLITAN Life.

PROMO


"Am lansat, astfel, e-Claims, o aplicatie prin care clientii cu polite de asigurare active pot avea acces rapid la despagubiri, completand toate cererile necesare direct de pe PC, telefonul mobil sau tableta", a adaugat ea.

Poate mai mult decat schimbarile de legislatie sau dezvoltarea tehnologica si digitalizarea, procesul de educare financiara are cel mai mare impact asupra domeniului, mai spune Carmina DRAGOMIR. "Si chiar daca intreaga piata face eforturi constante, avem nevoie de mai mult pentru ca la final, clientul sa inteleaga si sa aleaga informat protectia financiara de care are nevoie", a completat aceasta.

"Studiile realizate ne arata ca tot mai multi romani isi doresc control asupra situatiilor neprevazute, sa se poata bucura de prezent si sa poata construi alaturi de cei dragi viitorul dorit. Mai exact, peste 60% dintre clientii nostri considera ca o asigurare de viata e un gest de responsabilitate fata de cei dragi. In acest sens, pentru cresterea gradului de asigurare si o intelegere facila a instrumentului de asigurare, trebuie sa continuam eforturile si programele de educatie financiara", a afirmat Carmina DRAGOMIR.

Intrebata cum vede viitorul pietei locale de asigurari in urmatorii ani, ea a spus ca digitalizarea va fi un element definitoriu pentru evolutia pietei de asigurari, cu siguranta, si va schimba atat dinamica cat si modul de relationare cu clientul. "In urmatorii ani vom continua sa alocam investitii consecvente pentru automatizare si inovatie digitala, pentru a veni in intampinarea cerintelor clientilor odata cu cresterea nevoilor de asigurare".

"Inovatia de produs este un alt factor care va diferentia oferta pietei, iar aici este foarte important ca serviciile sa fie adaptate pentru gradul de risc, nevoia reala si etapa vietii in care se afla clientul. Am abordat acest aspect prin asigurarea "Asa cum vrei tu", care poate fi configurata prin in functie de nevoile si riscurile fiecarui client. Abordarea este una completa avand in vedere ca acest tip de polita permite si acumularea de resurse pentru viitor prin componenta de investitie. Aplicat, aceasta polita este raspunsul la feedback-ul clientilor, care listeaza in studiile de consum realizate de catre companie ca sunt motivati sa achizitioneze o asigurare pentru protectia personala si a familiei, pentru protectia impotriva cheltuielilor neprevazute si pentru componenta de economisire si de protectie pe termen lung", a precizat CEO-ul METROPOLITAN Life.

Mai multe declaratii referitoare la evolutia pietei de asigurari in ultimii 30 de ani, dar si prognozele pentru urmatorii 10 ani, puteti citi in Editia speciala a Revistei PRIMM - Asigurari & Pensii din decembrie 2019. Click aici pentru download!

Sursa foto: unsplash.com

535 accesari