1asig.ro
1asig.ro

Companiile de asigurari de calatorie trebuie sa se conecteze altfel cu tinerii din generatia Millennials

5 min. / 1.540 cuvinte
Mai mult de o treime dintre turistii britanici continua sa incheie o asigurare de calatorie chiar in ziua in care pleaca in vacanta, cel putin aceasta este concluzia unui studiu realizat de tifgroup, una dintre cele mai importante companii de asigurari travel din Marea Britanie.

PROMO


Falimentele unor companii de turism, povestile tinerilor plecati in vacanta in strainatate si amenintati de cheltuieli uriase dupa ce au suferit un accident sau s-au imbolnavit in vacanta, incertitudinea ce pluteste asupra calatoriilor in strainatate in contextul unui Brexit nerezolvat nu par a fi motive suficiente care sa-i determine pe tinerii britanici sa incheie o asigurare de calatorie.

Dupa ce a analizat peste doua milioane de asigurari de calatorie, tifgroup subliniaza diferentele majore dintre categoriile de varsta:
  • Jumatate dintre turisti isi achizitioneaza polita de calatorie cu o saptamana inainte de vacanta sau chiar inainte de plecare
  • Surprinzator, varstnicii sunt cei care au tendinta de a cumpara din timp o asigurare de calatorie, mai mult de o treime dintre turistii cu varsta de cel putin 65 de ani achizitionand asigurarea travel cu cel putin 6 luni inainte de a pleca in vacanta
  • Pe de alta parte, tinerii din generatia Millennials fie achizitioneaza pe ultima suta de metri polita de calatorie, fie, pur si simplu, uita complet sa cumpere o astfel de asigurare
  • 35% dintre tinerii cu varste sub 35 de ani achizitioneaza o asigurare de calatorie in ziua in care pleaca in vacanta
  • 40% dintre tineri pleaca in vacanta fara asigurare de calatorie
tifgroup spune ca este un deschizator de drumuri in acest sens, concepand si operand Travel Insurance Explained, o initiativa independenta de crestere a constientizarii consumatorilor, care sa ajute clientii sa inteleaga tot ce are legatura cu o asigurare de calatorie. Richard SMITH - Managing Director, tifgroup -, sustine ca tinerii sunt mai greu de impresionat, iar companiile de asigurari trebuie sa caute noi modalitati de a ajunge la acestia.

"Cred ca intreaga industrie s-a trezit in fata faptului ca produsele si canalele traditionale de vanzari nu au impact asupra generatiilor tinere, iar doua elemente cheie in acest sens sunt increderea si intelegerea. De aceea, incercam sa simplificam produsele si modurile in care le oferim. Este vorba de a face produsul mai usor de inteles si mai potrivit tipului de calatorii pe care le fac generatiile tinere. Stim in ce tip de activitati vor sa se implice cand calatoresc in strainatate, iar acestea ar trebui incluse automat in asigurarile lor, iar acest lucru ii va ajuta sa se increada mai mult in noi si, de asemenea, le va oferi o mai buna intelegere a ceea ce cumpara. Prea multi tineri ajung in situatii ingrozitoare fie pentru ca nu au inteles acoperirile din asigurarea incheiata, fie pentru ca, pur si simplu, pleaca in vacanta fara o asigurare de calatorie", sustine Richard SMITH - Managing Director, tifgroup.

"Este un mesaj vechi, dar unul care, acum, este mai important ca niciodata. De cele mai multe ori, vedem ca tinerii uita, pur si simplu, pana in ziua plecarii, sa achizitioneze o asigurare de calatorie. Studiul nostru arata ca tinerii cu varste cuprinse intre 26 si 35 de ani sunt mai expusi accidentelor si, de asemenea, mai vulnerabili in fata afectiunilor medicale. Achizitionarea asigurarii de calatorie potrivite inainte de a pleca in vacanta este o investitie mica, dar inteligenta, care isi dovedeste utilitatea atunci cand lucrurile merg pe un drum gresit", spune Will THEW - Head of Underwriting Audit, tifgroup.

573 accesari