Ce banci starnesc cele mai multe discutii din mediul online? - Piete financiare - Asigurari...

english   


Cauta stiri
HomePiata AsigurarilorProtectia consumatorilorDespre asigurariEvenimentePublicatiiRadiowww.xprimm.com
 ASF 
 Asiguratori 
 Brokeri 
 Date financiare 
 Organizatii 
 Va recomandam 
 Cariere 
 Job 
 PAD-PAID 
 Opinii 
 Dezbateri 


Bucuresti
10
1 EUR = 4.5975 RON
1 USD = 3.8945 RON
















RFI

Piete financiare

Full screen Print E-mail Font | Inapoi | Arhiva

Ce banci starnesc cele mai multe discutii din mediul online?


BCR este brandul care a generat cele mai multe conversatii in randul utilizatorilor din mediul online in intervalul 26 februarie - 11 martie 2014, respectiv 507. Pozitia a doua este ocupata de Banca TRANSILVANIA, care a inregistrat un numar de 306 mentiuni, in timp ce pe locul al treilea se claseaza CEC Bank, cu un numar de 256 de discutii create, se arata intr-o analiza publicata de agentia EXACT Cercetare si Consultanta.

Ultima pozitie a clasamentului este ocupata de Alpha Bank, cu doar 18 mentiuni inregistrate in intervalul monitorizat.

In cazul BCR, temele care au generat cel mai mare "buzz" in mediul online sunt reprezentate, pe de-o parte, de anuntul obtinerii unui profit de 600 de milioane lei la finalul anului 2013 si de raportul BCR privind impactul situatiei economice din Ucraina asupra Romaniei, iar pe de alta parte, de informatia referitoare la indisponibilitatea platformei de internet banking in data de 27 februarie.

Facebook a reprezentat principala platforma de comunicare, aici fiind inregistrate aproape o treime din totalul conversatiilor. Important de mentionat este faptul ca 88% dintre discutii se refera la actiuni intreprinse de brand, 54 % dintre conversatii apartinandu-le utilizatorilor de sex masculin.

Banca TRANSILVANIA a starnit interesul utilizatorilor de internet prin intermediul campaniei "Castiga un iPhone 5S Gold". Pentru a putea intra in concurs, doritorii si-au deschis cont pe site-ul Bancii TRANSILVANIA, beneficiind astfel de simulari de credite si depozite, aplicatii online si produse favorite. O alta tema de discutie a fost reprezentata de existenta unui val de atacuri de tip phishing, ce a vizat clientii de internet banking. Dupa obtinerea datelor bancare prin intermediul paginilor phishing, escrocii informatici faceau plati online in numele victimelor si le goleau conturile.

In cazul Bancii TRANSILVANIA, site-urile de stiri sunt principala platforma de comunicare, userii de sex masculin reprezentand in acest caz peste 60% din totalul acestora.

Procentul userilor de sex masculin depaseste cifra de 70% in cazul celor care comenteaza cu privire la actiunile CEC Bank. Pentru aceasta banca, conversatiile generate ca urmare a unor initiative ale brandului ating 94%. O explicatie a acestei cifre o constituie principala tema de discutie din perioada monitorizata, care a fost intens acoperita in zona Timisoarei: imprumutul in valoare de 60 milioane de lei acordat de CEC Bank Consiliului Judeten Timis. Site-urile de stiri raman si in cazul CEC Bank principala platforma de comunicare.

Privind spre institutia bancara care a generat cele mai putine mentiuni - ALPHA Bank, nu putem declara ca exista un trend in ceea ce priveste comunicarea. Conversatiile acopera teme diverse: de la aplicatia Alpha Safe Access (dispozitiv de securitate), la competitiile la care Alpha Bank este partener (Mediafax Foto - Best of 2013, Olimpiada micilor bancheri) si pana la informatii privitoare la produsele bancare oferite.

Analiza a fost realizata cu ajutorul ZURF, instrument detinut de EXACT Cercetare & Consultanta (parte a BBDO Group), ce monitorizeaza conversatiile din mediul online in timp real, oferind in acelasi timp si un istoric al acestora. EXACT Cercetare si Consultanta este o agentie full-service, activa pe piata din anul 2008.


Acest articol este proprietatea Media XPRIMM si este protejat de legea drepturilor de autor.
In lipsa unui acord scris din partea Media XPRIMM, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol. Este necesara precizarea sursei si inserarea in mod vizibil a linkului articolului (Ce banci starnesc cele mai multe discutii din mediul online?).

Noutati 1asig.ro
» Comisia Europeana aproba solicitarea Romaniei privind aplicarea masurii de derogare pe sistemul comun al TVA
» Facebook a inceput testarea serviciului de tip paywall
» Guvernul infiinteaza un sistem de monitorizare a preturilor la carburanti
» Consumul romanilor creste. Increderea consumatorilor din UE - la cel mai inalt nivel din ultimii 9 ani
» Piata globala pentru utilizarea comerciala a dronelor in sectorul energetic si de utilitati, estimata la circa 9,5 miliarde dolari
» Plata defalcata a TVA - probleme practice dupa doua saptamani de aplicare
» Deficitul contului curent al balantei de plati s-a majorat cu peste 50% in primele 8 luni
» 8 din 10 companii intampina dificultati in recrutarea unor angajati valorosi
» Inscrie-te la Cyberthreats & Cybersecurity Day, eveniment organizat de IBR si CertSIGN
» PayPoint Services a achizitionat Payzone






Autor: Andreea RADU | Publicat pe 09.04.2014 | 1459 vizualizari


TOP Stiri


Comenteaza acest articol
0 comentarii

DISCLAIMER: Dupa trimiterea comentariului, acesta va fi aprobat de un moderator. Vor fi publicate doar comentariile pertinente, la obiect, legate de continutul prezentat in material. Nu vor fi publicate comentariile care includ cuvinte obscene, atacuri la persoane/ institutii, atacuri si jigniri aduse autorului materialului, injurii aduse celorlalti cititori care au postat un comentariu, anunturi publicitare. Ne rezervam dreptul de a edita sau de a elimina complet orice comentariu care nu corespunde acestor principii. Site-ul 1asig.ro si Media XPRIMM nu-si asuma responsabilitatea juridica pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Atentie! Campurile "Comentariu" si "E-mail" sunt obligatorii
Nume:
Daca nu sunteti logat, numele dumneavoastra va aparea cu sufixul '(Anonim)'. Pentru a va autentifica, click aici
Daca sunteti logat si nu completati campul nume, va aparea automat numele dumneavoastra cu care v-ati inregistrat pe site
E-mail:

Comentariu:
< 10.000 car.

  Cod de securitate
Introduceti codul din imagine:


Arhiva



PAID

OMNIASIG



























Copyright 2017-2017 (c) 1asig.ro
powered by Media XPRIMM