Cat de mult folosesc asiguratorii romani mediile digitale pentru a interactiona cu clientii? - Asigurari...

english   


Cauta stiri
HomePiata AsigurarilorProtectia consumatorilorDespre asigurariEvenimentePublicatiiRadiowww.xprimm.com
 Asigurari 
 Stiri externe 
 Piete financiare 
 Republica Moldova 


Bucuresti
6
1 EUR = 4.6546 RON
1 USD = 3.9306 RON
















RFI

Asigurari

Full screen Print E-mail Font | Inapoi | Arhiva

Cat de mult folosesc asiguratorii romani mediile digitale pentru a interactiona cu clientii?


Companiile din sectorul financiar, si implicit, cele din domeniul asigurarilor, sunt considerate adesea mai "lente" cand vine vorba de adoptarea noilor tehnologii. Cum sta situatia in ceea ce priveste comunicarea prin intermediul social media in cazul asiguratorilor din Romania?

"Comunicarea digitala este inca la inceput in domeniul asigurarilor, dar exista un potential imens care incepe sa fie exploatat din ce in ce mai mult de catre asiguratori", a precizat Andreea GOIDEA, Digital Marketing Specialist, SIGNAL Iduna. Acestia au inceput sa foloseasca canalele online, care sunt "extrem de importante pentru cresterea satisfactiei clientilor".

Avantajul este oferit, de exemplu, de crearea unei comunicari mai echilibrate din punctul de vedere al implicarii consumatorilor. "Odata cu dezvoltarea retelelor de socializare, comunicarea brand - consumator a incetat sa mai fie unidirectionala. Fiecare platforma pune la dispozitia utilizatorilor posibilitatea de a interactiona cu brandul, de a solicita informatii si de a comunica direct ceea ce are nevoie, iar compania poate sa raspunda in timp util nevoilor clientilor. Chiar si atunci cand sunt gestionate de departamente diferite, pentru orice consumator este important sa primeasca un raspuns in timp util, indiferent de canalul pe care il alege pentru a comunica", a adaugat Andreea GOIDEA.

Un alt avantaj al social media este ca permite companiilor sa ajunga acolo unde sunt si clientii - mai ales avand in vedere popularitatea acestor canale media in momentul de fata. De exemplu, doar in Romania, numarul utilizatorilor platformei Facebook a depasit 9,6 milioane.

"Noi suntem activi atat pe Facebook, cat si pe LinkedIn, acoperind astfel atat segmentul corporate, cat si pe cel retail al clientilor si potentialilor clienti, intrucat pentru noi este imperativ sa fim pe aceste platforme de comunicare, dat fiind in primul rand profilul de clienti pe care ii vizam - persoane responsabile, dinamice si educate. Acestia petrec mult timp online, iar noi avem prezenta in social media deoarece dorim sa le transmitem constant informatii relevante despre produsele si serviciile noastre si sa le permitem, totodata, si o comunicare directa cu noi. Mai mult, tinem cont de feedback-ul pe care il primim si de interactiunea pe care o stabilim cu clientii nostri prin mediul online pentru imbunatatirea produselor si serviciilor oferite acestora si de aceea consideram ca factorul uman nu poate fi suplinit, cel putin momentan, de o alta forma de comunicare", a afirmat Ilona ALEXANDRU, Director Marketing si Comunicare, Gothaer Asigurari Reasigurari.

Aceasta idee este subliniata si de Calin MATEI, Director General Adjunct, GROUPAMA Asigurari, care puncteaza: "Companiile au inteles ca trebuie sa se adapteze la comportamentele de consum ale clientilor. In domeniul asigurarilor, acest trend este de asemenea foarte popular. In ceea ce ne priveste, acordam o atentie deosebita si investim permanent in resurse de eficientizare a comunicarii interne, dar si in promovarea pe retele sociale".

GROUPAMA este activa in social media atat pe Facebook, cat si pe LinkedIn, YouTube si nu numai, iar un alt avantaj este dat si de cresterea vizibilitatii companiei. "Prezenta pe canalele digitale ne asigura o diferentiere clara in piata asigurarilor, contribuie la imaginea noastra de asigurator inovator si ne ofera expunere in randul comunitatilor de utilizatori", a completat Calin MATEI.

Si Mihai BIZINECHE, Chief Underwriting Officer, CertAsig, atrage atentia asupra rolului social media in construirea imaginii unei companii. In opinia sa, retelele sociale "sunt utile nu in mod elocvent pentru cresterea satisfactiei clientilor, ci mai degraba pentru cresterea gradului de cunoastere a companiei CertAsig in randul clientilor sau potentialilor clienti, precum si in randul brokerilor".

Digitalizarea in asigurari, analizata pe 14 noiembrie cu prilejul "IIF 2017: Insurance in the DIGITAL World"

Noile tehnologii si mijloacele de comunicare digitale, inteligenta artificiala, dar si Big Data sau impactul digitalizarii asupra vanzarilor si gestionarii daunelor in asigurari sunt doar cateva dintre temele dezbatute, pe 14 noiembrie, la "IIF 2017: Insurance in the DIGITAL World".

Evenimentul, care va avea loc la Hotelul Bristol din Viena, reuneste profesionisti in asigurari din intreaga lume, iar pe lista vorbitorilor se afla nume cunoscute la nivel international.

Rezervati-va locul acum! Click aici!


Acest articol este proprietatea Media XPRIMM si este protejat de legea drepturilor de autor.
In lipsa unui acord scris din partea Media XPRIMM, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol. Este necesara precizarea sursei si inserarea in mod vizibil a linkului articolului (Cat de mult folosesc asiguratorii romani mediile digitale pentru a interactiona cu clientii?).

Noutati 1asig.ro
» VIDEO: Calin RANGU, despre GDPR: Datele oamenilor trebuie protejate la fel de bine ca si banii acestora
» ASF a avizat conducerea NN Asigurari de Viata si NN Pensii
» VIDEO: Asigurarile obligatorii de locuinte, in dezbatere la XPRIMM Time for Business
» Brokerul Postei Romane isi majoreaza capitalul social cu 1,5 milioane lei
» Atentie la anvelopele de iarna! Lipsa acestora poate constitui excludere la plata daunei CASCO
» VIDEO: Alina PREDA: Polita privata de sanatate este o declaratie de dragoste fata de tine insuti
» FGA a efectuat plati in valoare de 333,8 milioane lei, pana la 31 octombrie 2017
» Conferinta Anuala EIOPA "Insurance and Pensions reloaded" - Principalele declaratii
» Infuzie de capital pentru CertAsig, in perioada imediat urmatoare
» Otilia MIHAI: Intermediarii in asigurari au pus mai mult accent pe asigurarile facultative






Autor: Adina TUDOR | Publicat pe 06.11.2017 | 567 vizualizari


TOP Stiri


Comenteaza acest articol
0 comentarii

DISCLAIMER: Dupa trimiterea comentariului, acesta va fi aprobat de un moderator. Vor fi publicate doar comentariile pertinente, la obiect, legate de continutul prezentat in material. Nu vor fi publicate comentariile care includ cuvinte obscene, atacuri la persoane/ institutii, atacuri si jigniri aduse autorului materialului, injurii aduse celorlalti cititori care au postat un comentariu, anunturi publicitare. Ne rezervam dreptul de a edita sau de a elimina complet orice comentariu care nu corespunde acestor principii. Site-ul 1asig.ro si Media XPRIMM nu-si asuma responsabilitatea juridica pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Atentie! Campurile "Comentariu" si "E-mail" sunt obligatorii
Nume:
Daca nu sunteti logat, numele dumneavoastra va aparea cu sufixul '(Anonim)'. Pentru a va autentifica, click aici
Daca sunteti logat si nu completati campul nume, va aparea automat numele dumneavoastra cu care v-ati inregistrat pe site
E-mail:

Comentariu:
< 10.000 car.

  Cod de securitate
Introduceti codul din imagine:


Arhiva



PAID

OMNIASIG



























Copyright 2017-2017 (c) 1asig.ro
powered by Media XPRIMM