Care au fost cele mai vizibile branduri de asigurari in online si pe Facebook in...

english   


Cauta stiri
HomePiata AsigurarilorProtectia consumatorilorDespre asigurariEvenimentePublicatiiRadiowww.xprimm.com
 Asigurari 
 Stiri externe 
 Piete financiare 
 Republica Moldova 



Bucuresti
18
1 EUR = 4.6669 RON
1 USD = 4.0761 RON










RFI

Stiri

Full screen Print E-mail Font | Inapoi | Arhiva

Care au fost cele mai vizibile branduri de asigurari in online si pe Facebook in luna ianuarie?


METROPOLITAN Life, AEGON Romania si GROUPAMA Asigurari ocupa primele trei locuri in "Topul asiguratorilor de pe Facebook" in luna ianuarie 2018, potrivit clasamentului lunar al celor mai vizibile branduri din industria asigurarilor, citat de portalul IQads.

Topul lunar al celor mai vizibile branduri in online si pe Facebook este realizat pe baza datelor ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei TreeWorks.

Topul acopera brandurile prezente in online in 27 de categorii.

Astfel, METROPOLITAN Life, cu 24.391 de fani, dintre care 7984 activi, AEGON Romania (40.139 de fani, dintre care 5277 activi), respectiv GROUPAMA Asigurari (57.894 de fani, dintre care 4262 activi) s-au clasat pe primele 3 locuri in Facebook Top Players in luna ianuarie 2018 in categoria asigurari. Topul este realizat din punctul de vedere al activitatii fanilor din aceasta retea de socializare ("Facebook activity"). Prin comparatie, in luna decembrie, GROUPAMA Asigurari ocupa primul loc, fiind urmata de METROPOLITAN Life si NN.



In ceea ce priveste "vizibilitatea online" a asigurarilor in ansamblu, raportul indica faptul ca aceasta categorie a inregistrat, in ianuarie 2018, un total de 1.282 de aparitii (in scadere usoara, de 3,8%, fata de decembrie 2017, cand fusesera raportate 1.333 aparitii), impartite intre presa online (872 de aparitii, -3%), bloguri si forumuri (124 de aparitii, -4,6%) si retele sociale (286 de aparitii, -5,9%).



In topul expresiilor din asigurari (indicator definit drept defalcarea pe brandurile luate in considerare pentru categoria "asigurari" a numarului de mentionari, a numarului de surse pe care au fost realizate aceste mentionari si a numarului estimat de impresii generate de aceste mentionari pentru fiecare brand in parte), in ianuarie 2018, ASIROM VIG se claseaza pe primul loc, cu 152 de aparitii in 73 de surse (si un viewership de 504.870), urmata de OMNIASIG VIG (191 de aparitii in 90 de surse si un viewership de 345.882) si de EUROINS Romania (147 de aparitii in 77 de surse si un viewership de 292.995).

Prin comparatie, in luna decembrie, clasamentul era condus de OMNIASIG VIG - cu 263 de aparitii in 128 de surse si 261.241 viewership, urmata de ASIROM VIG - cu 145 de aparitii in 67 de surse si 269.413 viewership, respectiv de ASTRA Asigurari (companie intrata in faliment) - cu 184 de aparitii in 104 de surse si 232.606 viewership.



Mai multe detalii sunt disponibile pe IQads.ro.


Acest articol este proprietatea Media XPRIMM si este protejat de legea drepturilor de autor.
In lipsa unui acord scris din partea Media XPRIMM, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol. Este necesara precizarea sursei si inserarea in mod vizibil a linkului articolului (Care au fost cele mai vizibile branduri de asigurari in online si pe Facebook in luna ianuarie?).

Noutati 1asig.ro
» Campania de educatie financiara "Traieste Viitorul!" propune o schimbare in lista de prioritati financiare ale romanilor
» Proiectul de Norma privind distributia de asigurari, in consultare publica pana pe 29 octombrie. Vezi principalele aspecte reglementate!
» Cinci noi publicatii XPRIMM vor fi lansate la Baden-Baden
» "Ghidul sigurantei casei tale" se distribuie astazi impreuna cu ziarul LIBERTATEA
» Proiectul Normei privind pregatirea profesionala a distribuitorilor, in dezbatere publica timp de o luna: Principalele prevederi!
» Actionariatul SAFETY Broker se consolideaza. Compania, evaluata la 3,97 mil EUR
» VIDEO: Madalin ROSU: S-a observat o frecventa mai mare a daunelor la politele RCA pe o luna
» Toamna aceasta a imbogatit echipa CertAsig
» VIDEO: WATFORD Insurance s-a lansat oficial pe piata asigurarilor din Romania
» A inceput Romanian Security Fair! Brosura "Ghidul sigurantei casei tale", distribuita la eveniment




Share |


Autor: Adina TUDOR | Publicat pe 16.02.2018 | 1295 vizualizari


TOP Stiri


Comenteaza acest articol
0 comentarii

DISCLAIMER: Dupa trimiterea comentariului, acesta va fi aprobat de un moderator. Vor fi publicate doar comentariile pertinente, la obiect, legate de continutul prezentat in material. Nu vor fi publicate comentariile care includ cuvinte obscene, atacuri la persoane/ institutii, atacuri si jigniri aduse autorului materialului, injurii aduse celorlalti cititori care au postat un comentariu, anunturi publicitare. Ne rezervam dreptul de a edita sau de a elimina complet orice comentariu care nu corespunde acestor principii. Site-ul 1asig.ro si Media XPRIMM nu-si asuma responsabilitatea juridica pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Atentie! Campurile "Comentariu" si "E-mail" sunt obligatorii
Nume:
Daca nu sunteti logat, numele dumneavoastra va aparea cu sufixul '(Anonim)'. Pentru a va autentifica, click aici
Daca sunteti logat si nu completati campul nume, va aparea automat numele dumneavoastra cu care v-ati inregistrat pe site
E-mail:

Comentariu:
< 10.000 car.

  Cod de securitate
Introduceti codul din imagine:


Arhiva





PAID

OMNIASIG




























Copyright 2018-2017 (c) 1asig.ro
powered by Media XPRIMM