1asig.ro

Care au fost cele mai vizibile branduri de asigurari in online si pe Facebook in luna aprilie 2019?

5 min. / 1.540 cuvinte
NN Asigurari a fost, in luna aprilie a acestui an, lider in "Topul celor mai vizibile pagini dedicate asigurarilor de pe Facebook" ("Facebook top players") realizat de ZeList.

PROMO


NN a fost urmat, in clasamentul lunar al celor mai vizibile branduri din industria asigurarilor pe reteaua Facebook, de ASIROM VIG si de MILLENIUM INSURANCE Broker - MIB. Pe locurile patru si cinci s-au clasat GROUPAMA Asigurari si METROPOLITAN Life.

Topul lunar al celor mai vizibile branduri in online si pe Facebook este realizat pe baza datelor ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei TreeWorks. Topul acopera brandurile prezente in online in 27 de categorii.

Topul este realizat din punctul de vedere al activitatii fanilor din aceasta retea de socializare. Astfel, conform sursei citate, "Facebook top players" reprezinta defalcarea paginilor de brand luate in calcul la Facebook Activity pentru categorie. Aici, pot fi regasiti patru indicatori: Fans, Posts, Interactions si Share of Voice (calculat din suma tuturor paginilor din baza de date pentru categorie, nu doar din cele afisate).

Din punctul de vedere al numarului de interactiuni, companiile din top 5 au inregistrat urmatoarele rezultate: NN Asigurari - peste 21.000 de interactiuni si un share of voice de 30,1%, ASIROM VIG - 9.293 de interactiuni si un share of voice de 13.4%, MILLENIUM Insurance Broker - MIB - 8.733 de interactiuni si un share of voice de 12,6%, GROUPAMA Asigurari - 8.651 de interactiuni si un share of voice de 12,4%, METROPOLITAN Life - peste 6.000 de interactiuni si un share of voice de 8,7%.



Per ansamblu, in luna aprilie a acestui an, activitatea de Facebook pentru categoria de asigurari a inclus un numar total de comentarii de 347, cu 18,7% mai putine decat in luna precedenta, 36.488 de like-uri (-15,5% fata de luna precedenta), respectiv 3.147 de share-uri (-19% fata de luna precedenta).



In ceea ce priveste "vizibilitatea online" a asigurarilor in ansamblu, raportul indica faptul ca aceasta categorie a inregistrat, in aprilie 2019, un total de peste 1.800 de aparitii (in scadere cu 2% fata de luna anterioara), impartite intre presa online (1.318 aparitii, +0,5% fata de luna precedenta), bloguri si forumuri (77 de aparitii, similar cu luna anterioara) si retele sociale (450 de aparitii, -8,9%).



In topul expresiilor din asigurari (indicator definit drept defalcarea pe brandurile luate in considerare pentru categoria "asigurari" a numarului de mentionari, a numarului de surse pe care au fost realizate aceste mentionari si a numarului estimat de impresii generate de aceste mentionari pentru fiecare brand in parte), in aprilie 2019, UNIQA Asigurari ocupa primul loc, cu 297 de aparitii in 161 de surse si un viewership de 391.264.

Top 5 este completat de GROUPAMA Asigurari, OMNIASIG, ALLIANZ-TIRIAC Asigurari si ASIROM.



Mai multe detalii sunt disponibile pe iqads.ro.

1.907 accesari
Sondaj

Cum vi se par masurile luate pana acum de asiguratori si brokeri in contextul COVID-19?

- Foarte eficiente
- Eficiente, insa mai pot fi imbunatatite
- Insuficiente, este nevoie de mai mult


PROMO