Care au fost cele mai vizibile branduri de asigurari in online si pe Facebook in...

english   


Cauta stiri
HomePiata AsigurarilorProtectia consumatorilorDespre asigurariEvenimentePublicatiiRadiowww.xprimm.com
 Asigurari 
 Stiri externe 
 Piete financiare 
 Republica Moldova 



1 EUR = 4.7315 RON
1 USD = 4.2103 RON










RFI

Asigurari

Full screen Print E-mail Font | Inapoi | Arhiva

Care au fost cele mai vizibile branduri de asigurari in online si pe Facebook in luna aprilie 2019?


NN Asigurari a fost, in luna aprilie a acestui an, lider in "Topul celor mai vizibile pagini dedicate asigurarilor de pe Facebook" ("Facebook top players") realizat de ZeList.

NN a fost urmat, in clasamentul lunar al celor mai vizibile branduri din industria asigurarilor pe reteaua Facebook, de ASIROM VIG si de MILLENIUM INSURANCE Broker - MIB. Pe locurile patru si cinci s-au clasat GROUPAMA Asigurari si METROPOLITAN Life.

Topul lunar al celor mai vizibile branduri in online si pe Facebook este realizat pe baza datelor ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei TreeWorks. Topul acopera brandurile prezente in online in 27 de categorii.

Topul este realizat din punctul de vedere al activitatii fanilor din aceasta retea de socializare. Astfel, conform sursei citate, "Facebook top players" reprezinta defalcarea paginilor de brand luate in calcul la Facebook Activity pentru categorie. Aici, pot fi regasiti patru indicatori: Fans, Posts, Interactions si Share of Voice (calculat din suma tuturor paginilor din baza de date pentru categorie, nu doar din cele afisate).

Din punctul de vedere al numarului de interactiuni, companiile din top 5 au inregistrat urmatoarele rezultate: NN Asigurari - peste 21.000 de interactiuni si un share of voice de 30,1%, ASIROM VIG - 9.293 de interactiuni si un share of voice de 13.4%, MILLENIUM Insurance Broker - MIB - 8.733 de interactiuni si un share of voice de 12,6%, GROUPAMA Asigurari - 8.651 de interactiuni si un share of voice de 12,4%, METROPOLITAN Life - peste 6.000 de interactiuni si un share of voice de 8,7%.



Per ansamblu, in luna aprilie a acestui an, activitatea de Facebook pentru categoria de asigurari a inclus un numar total de comentarii de 347, cu 18,7% mai putine decat in luna precedenta, 36.488 de like-uri (-15,5% fata de luna precedenta), respectiv 3.147 de share-uri (-19% fata de luna precedenta).



In ceea ce priveste "vizibilitatea online" a asigurarilor in ansamblu, raportul indica faptul ca aceasta categorie a inregistrat, in aprilie 2019, un total de peste 1.800 de aparitii (in scadere cu 2% fata de luna anterioara), impartite intre presa online (1.318 aparitii, +0,5% fata de luna precedenta), bloguri si forumuri (77 de aparitii, similar cu luna anterioara) si retele sociale (450 de aparitii, -8,9%).



In topul expresiilor din asigurari (indicator definit drept defalcarea pe brandurile luate in considerare pentru categoria "asigurari" a numarului de mentionari, a numarului de surse pe care au fost realizate aceste mentionari si a numarului estimat de impresii generate de aceste mentionari pentru fiecare brand in parte), in aprilie 2019, UNIQA Asigurari ocupa primul loc, cu 297 de aparitii in 161 de surse si un viewership de 391.264.

Top 5 este completat de GROUPAMA Asigurari, OMNIASIG, ALLIANZ-TIRIAC Asigurari si ASIROM.



Mai multe detalii sunt disponibile pe iqads.ro.


Acest articol este proprietatea Media XPRIMM si este protejat de legea drepturilor de autor.
In lipsa unui acord scris din partea Media XPRIMM, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol. Este necesara precizarea sursei si inserarea in mod vizibil a linkului articolului (Care au fost cele mai vizibile branduri de asigurari in online si pe Facebook in luna aprilie 2019?).

Noutati 1asig.ro
» Vacanta placuta! Revenim in august
» INFOGRAFIC: Tu recunosti semnele oboselii la volan? Fii #TreazLaVolan!
» Numarul locuintelor asigurate a crescut usor. Vezi care este situatia pe fiecare judet!
» VIDEO: Sfaturi de conducere preventiva...pe 2 roti
» VIDEO: Emisiunea Ora de Risc revine din vacanta, live la RFI, din septembrie
» IGSU: Numarul actiunilor de interventie a crescut cu 12% in primul semestru. Pompierii au stins peste 20.000 de incendii
» Care sunt principelele cauze ale accidentelor auto?
» 190 de accidente grave au avut loc anul trecut din cauza adormirii soferilor. Vara asta, iti reamintim cat de important este sa FII TREAZ LA VOLAN!
» VIDEO: Ce tipuri de asigurari cumpara romanii online?
» Circa doua treimi dintre romanii care pleaca in vacanta in strainatate isi pun in bagaj si o asigurare travel




Share |


Autor: Adina TUDOR | Publicat pe 07.05.2019 | 1413 vizualizari


TOP Stiri


Comenteaza acest articol
0 comentarii

DISCLAIMER: Dupa trimiterea comentariului, acesta va fi aprobat de un moderator. Vor fi publicate doar comentariile pertinente, la obiect, legate de continutul prezentat in material. Nu vor fi publicate comentariile care includ cuvinte obscene, atacuri la persoane/ institutii, atacuri si jigniri aduse autorului materialului, injurii aduse celorlalti cititori care au postat un comentariu, anunturi publicitare. Ne rezervam dreptul de a edita sau de a elimina complet orice comentariu care nu corespunde acestor principii. Site-ul 1asig.ro si Media XPRIMM nu-si asuma responsabilitatea juridica pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Atentie! Campurile "Comentariu" si "E-mail" sunt obligatorii
Nume:
Daca nu sunteti logat, numele dumneavoastra va aparea cu sufixul '(Anonim)'. Pentru a va autentifica, click aici
Daca sunteti logat si nu completati campul nume, va aparea automat numele dumneavoastra cu care v-ati inregistrat pe site
E-mail:

Comentariu:
< 10.000 car.

  Cod de securitate
Introduceti codul din imagine:


Arhiva



PAID

OMNIASIG


























Copyright 2019-2017 (c) 1asig.ro
powered by Media XPRIMM