CARDIF Asigurari, Bucuresti - Unde ma asigur? - Asigurari - Totul despre asigurari - Piata...

english   


Cauta stiri
HomePiata AsigurarilorProtectia consumatorilorDespre asigurariEvenimentePublicatiiRadiowww.xprimm.com
 XPRIMM Newsletters 
 PRIMM - Asigurari&Pensii 
 Insurance PROFILE 
 Anuarul Asigurarilor 
 XPRIMM Insurance Report 



1 EUR = 4.7274 RON
1 USD = 4.2656 RON










RFI

Unde ma asigur?

Arhiva

CARDIF Asigurari, Bucuresti


Carmen BAHRIM
CEO
Adresa: Str. Banul Antonache nr. 40-44, Et 1, Sector 1, Bucuresti
Localitate (Sector): sector 1
Judetul: Bucuresti
Telefon: 031.226.11.11
Fax: 031.226.11.00
Email: ro-office@cardif.com

XPRIMM: Cat de puternic a fost impactul crizei economice asupra pietei asigurarilor de viata in anul 2009?
Carmen BAHRIM: Criza economica cuplata cu devaluarea monedei nationale fata de euro a afectat puternic puterea de cumparare a romanilor in 2009, astfel incat anumite capitole de cheltuieli din cosul lunar al familiilor au trebuit reevaluate. Din pacate, asigurarile si in special asigurarile de viata sunt considerate produse de lux si multi clienti au renuntat la protectia oferita de polite. De aici si primele rezultate estimate la nivelul pietei, de scadere cu 10% a volumului de prime pentru asigurarile de viata in 2009.

XPRIMM: Cum vedeti evolutia pietei asigurarilor de viata in anul 2010? (in contextul unei prelungiri a crizei economice)
C.B.: 2010 va fi un an al stabilizarii, cel putin in prima jumatate a anului criza economica va insemna o stabilizare a situatiei economice la nivelul anului 2009. In acest context, estimam o stabilizare a volumului de prime, urmat de o crestere timida in ultimele luni ale anului.

XPRIMM: Care este in acest moment cea mai stringenta problema a pietei de asigurari din tara noastra? (cu exceptia crizei economice)
C.B.: Credem ca sunt 2 probleme intrinsec legate una de cealalta: lipsa de informare a clientilor si neincrederea in firmele de asigurari.

XPRIMM: Cum a evoluat segmentul corporate in 2009? Dar cel de retail?
C.B.: Ambele segmente au fost influentate de criza economica. Clientii corporate au incercat sa isi rationalizeze achizitia de servicii de asigurari. Clientii retail si-au mentinut acoperirile esentiale si au renuntat la produsele de asigurari sofisticate.

XPRIMM: Considerati Bucurestii ca fiind o piata saturata din punct de vedere al concurentei?
C.B.: Piata din Bucuresti este foarte aglomerata, dar pe cealalta parte reprezinta piata cu cel mai mare potential de crestere in viitor, din cauza veniturilor disponibile ale populatiei, mult peste restul teritoriului.

XPRIMM: Este oportuna, in acest moment, o extindere a fortei de vanzare? Credeti ca situatia economica aduce noi oportunitati in a gasi oamenii pentru a lucra in asigurari?
C.B.: Extinderea fortei de vanzari este motivata de asteptarile optimiste referitoare la cresterea pietei de asigurari in viitor. Este un moment bun pentru a atrage in domeniul asigurarilor oameni de vanzari de calitate, pentru a dezvolta forta de vanzari in ideea revenirii cresterii economice insotite de cresterea pietei asigurarilor.

XPRIMM: Ce oportunitati vedeti pentru activitatea companiei dvs. pentru urmatoarea perioada?
C.B.: Oportunitatile sunt legate de dezvoltarea de noi produse de asigurari, astfel incat potentialii clienti sa poata sa aleaga produsul cel mai potrivit pentru acoperirea riscurilor sale.

XPRIMM: Care este structura portofoliului in acest moment? A suferit aceasta modificari ca si consecinta a crizei economice?
C.B.: Portofoliul nostru ramane axat pe asigurarile de viata atasate creditelor de consum, din aceasta perspectiva nu am inregistrat modificari semnificative ca urmare a crizei.

XPRIMM: Cum apreciati rezultatele obtinute de companie in anul 2009? Cum se prezinta acestea daca ne raportam la rezultatele din 2008?
C.B.: CARDIF Romania este la inceput de drum, 2009 fiind al treilea an de activitate pe piata locala. De aceea am inregistrat o crestere semnificativa a primelor brute fata de 2008, in linie cu asteptarile noastre. Aparitia crizei insa a marcat o incetinire a ritmului de crestere si a necesitat o regandire a planului nostru de actiune pe termen mediu.

XPRIMM: Care sunt obiectivele principale pentru compania dumneavoastra in acest an? (Volum total a intermedierilor, structura personal etc.)
C.B.: In 2010 ne dorim sa obtinem o crestere a volumului de prime subscrise, generate de castigarea unor noi parteneri de distributie si de introducerea pe piata a unor noi produse de asigurari. Pentru a sustine cresterea volumului de prime, care implicit aduce dupa sine si o crestere a volumului de daune, vom continua sa angajam persoane noi, de calitate, si sa investim in dezvoltarea pregatirii angajatilor. Planurile noastre legate de Romania sunt pe termen lung si sunt bazate pe servicii de calitate oferite clientilor nostri de o echipa de angajati competenti si motivati.  


Publicat pe 15.04.2010





PAID

OMNIASIG


























Copyright 2019-2017 (c) 1asig.ro
powered by Media XPRIMM