Bogdan ANDRIESCU: Clientii din generatia Millennials reseteaza regulile pietei de asigurari - Stiri - Asigurari...

english   


Cauta stiri
HomePiata AsigurarilorProtectia consumatorilorDespre asigurariEvenimentePublicatiiRadiowww.xprimm.com
 Asigurari 
 Stiri externe 
 Piete financiare 
 Republica Moldova 


Bucuresti
6
1 EUR = 4.6546 RON
1 USD = 3.9306 RON
















RFI

Stiri

Full screen Print E-mail Font | Inapoi | Arhiva

Bogdan ANDRIESCU: Clientii din generatia Millennials reseteaza regulile pietei de asigurari


Clientii pietei de asigurari sunt Baby Boomers si Generatia X in acest moment, insa industria va trebui sa isi adapteze produsele si comunicarea la viitoarele cerinte ale Generatiei Y sau Millennials, a declarat Bogdan ANDRIESCU, Presedintele UNSICAR, prezent la "ZF Insurance Summit".

"Clientii de baza ai pietei de asigurari fac astazi parte din generatiile nascute intre anii 1945-1960, asa numitii Baby Boomers, si intre anii 1961-1980, adica Generatia X. In jur de 79% din actualii clienti de baza din industria de asigurari de astazi fac parte din aceste doua generatii. Daca persoanele care fac parte din perioada exploziei demografice au o loialitate redusa fata de branduri, cei din generatia urmatoare sunt sceptici fata de marci si cred in libertatea alegerilor pe care le fac", a spus Bogdan ANDRIESCU.

Acesta a citat un studiu realizat in 2015 de compania de consultanta McKinsey, care arata ca, in 2030, clientii de baza ai industriei de asigurari vor fi persoanele nascute in perioada Millennials. "Diferenta fata de generatiile anterioare? Loialitatea fata de branduri, conectarea permanenta la informatii prin intermediul device-urilor electronice si apetitul pentru cumparaturi online. Este clar ca modul in care acesti consumatori si cei care nascuti dupa anul 2001 vor relationa cu industria de asigurari va fi total diferit de ceea ce am experimentat pana acum si, mai mult decat atat, trebuie sa privim la aceste schimbari ca la niste posibile riscuri emergente si sa ne pregatim sa le facem fata", a adaugat Bogdan ANDRIESCU.

Totodata, schimbarile actuale aduse de noile tehnologii, de nevoile si asteptarile consumatorilor continua sa perturbe industria asigurarilor.

"Digitalizarea a devenit o filosofie a afacerilor din asigurari si cu totii a trebuit sa recladim anumite procese pentru a face fata clientului de astazi, care este mult mai pretentios. Traim astazi intr-o lume in care telefonul mobil este omniprezent, avem acces la o multime de aplicatii si putem fi evaluati online. Pe masura ce revolutia tehnologica accelereaza, consumatorii isi schimba complet modul in care cumpara produsele, cum iau deciziile de cumparare si ce asteapta de la cei care cumpara. Diferentierea dintre canalele de cumparare - de la mobil la cel online - se estompeaza rapid. De aceea, a devenit mai mult decat important ca brokerii de asigurare sa puna accent pe rolul de consultant, care nu poate fi inlocuit de internet", a mentionat Bogdan ANDRIESCU.

Potrivit acestuia, lumea asigurarilor, din Romania si din orice colt al lumii, priveste cu ingrijorare la o serie de riscuri emergente cu potential de crestere.

"Riscurile emergente sunt acele riscuri fara istoric. Industria de asigurari functioneaza analizand date despre frecventa de aparitie a unui risc si despre despagubirile platite intr-o anumita perioada de timp pentru riscul respectiv. A devenit foarte clar pentru industria de asigurari ca aceste riscuri emergente nu pot fi abordate in maniera traditionala. Si aici, cel mai bun exemplu ar fi riscul de atac cibernetic, care a produs deja pagube importante si in Romania. Dar, schimbarea modului de viata a consumatorilor si experintele acestora pot duce la aparitia unor riscuri emergente", a spus Presedintele UNSICAR.

"Nu in ultimul rand, se observa o crestere a expunerii la riscurile de catastrofa naturala si provocate de om. Fenomenele naturale extreme au o frecventa mai mare de aparitie, ceea ce va duce la cresterea costului cu despagubirile", a adaugat el.

"Perturbarile si modificarile care au loc continuu ne obliga sa ne adaptam rapid, pentru ca un ritm lent nu reprezinta o optiune viabila. Asteptarile consumatorilor ne motiveaza, si vorbesc aici din punctul de vedere al brokerilor de asigurare, sa ne dezvoltam rapid capacitatile competitive", a conchis Bogdan ANDRIESCU.


Acest articol este proprietatea Media XPRIMM si este protejat de legea drepturilor de autor.
In lipsa unui acord scris din partea Media XPRIMM, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol. Este necesara precizarea sursei si inserarea in mod vizibil a linkului articolului (Bogdan ANDRIESCU: Clientii din generatia Millennials reseteaza regulile pietei de asigurari).

Noutati 1asig.ro
» VIDEO: Calin RANGU, despre GDPR: Datele oamenilor trebuie protejate la fel de bine ca si banii acestora
» ASF a avizat conducerea NN Asigurari de Viata si NN Pensii
» VIDEO: Asigurarile obligatorii de locuinte, in dezbatere la XPRIMM Time for Business
» Brokerul Postei Romane isi majoreaza capitalul social cu 1,5 milioane lei
» Atentie la anvelopele de iarna! Lipsa acestora poate constitui excludere la plata daunei CASCO
» VIDEO: Alina PREDA: Polita privata de sanatate este o declaratie de dragoste fata de tine insuti
» FGA a efectuat plati in valoare de 333,8 milioane lei, pana la 31 octombrie 2017
» Conferinta Anuala EIOPA "Insurance and Pensions reloaded" - Principalele declaratii
» Infuzie de capital pentru CertAsig, in perioada imediat urmatoare
» Otilia MIHAI: Intermediarii in asigurari au pus mai mult accent pe asigurarile facultative






Autor: Andreea RADU | Publicat pe 02.11.2017 | 686 vizualizari


TOP Stiri


Comenteaza acest articol
0 comentarii

DISCLAIMER: Dupa trimiterea comentariului, acesta va fi aprobat de un moderator. Vor fi publicate doar comentariile pertinente, la obiect, legate de continutul prezentat in material. Nu vor fi publicate comentariile care includ cuvinte obscene, atacuri la persoane/ institutii, atacuri si jigniri aduse autorului materialului, injurii aduse celorlalti cititori care au postat un comentariu, anunturi publicitare. Ne rezervam dreptul de a edita sau de a elimina complet orice comentariu care nu corespunde acestor principii. Site-ul 1asig.ro si Media XPRIMM nu-si asuma responsabilitatea juridica pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Atentie! Campurile "Comentariu" si "E-mail" sunt obligatorii
Nume:
Daca nu sunteti logat, numele dumneavoastra va aparea cu sufixul '(Anonim)'. Pentru a va autentifica, click aici
Daca sunteti logat si nu completati campul nume, va aparea automat numele dumneavoastra cu care v-ati inregistrat pe site
E-mail:

Comentariu:
< 10.000 car.

  Cod de securitate
Introduceti codul din imagine:


Arhiva



PAID

OMNIASIG



























Copyright 2017-2017 (c) 1asig.ro
powered by Media XPRIMM