1asig.ro
1asig.ro
federatia roaman de bowling

BT Asigurari

Gabriel ILIESCU
Director

BT Asigurari
Reprezentanta Bucuresti si Sud
Str. Dr. Lister nr. 23
Tel.: 021.411.92.30
Fax: 021.411.92.32

Georgiana SOGOR
Director Agentie

BT Asigurari
Agentia Bucuresti 1 Timpuri Noi
Str. V. V. Stanciu nr. 9, bl. 69A, parter
Tel.: 021.330.55.10
Fax: 021.330.55.25

Alexandru NEFEROIU
Director Agentie

BT Asigurari
Agentia Bucuresti 3 Floreasca
Str. Glinka M. Ivanovici nr. 7
Tel.: 021.233.80.42
Fax: 021.233.80.43

Dan DUMITRESCU
Director Corporate

BT Asigurari
Agentia Bucuresti Corporate
Str. George Calinescu nr. 8
Tel.: 021.230.20.39
Fax: 021.230.20.41
Asiguratorul a fost fondat in 1994, sub numele initial de SAR Transilvania, pentru ca in anul 2004 compania sa isi schimbe denumirea in BT Asigurari Transilvania, pentru a sublinia apartenenta la Grupul Financiar Banca TRANSILVANIA, care activeaza in domeniile bancar, de investitii, leasing si al valorilor mobiliare.

In decembrie 2007 compania este preluata de catre Grupul francez GROUPAMA, companie puternica in Franta si pe plan international, prezenta in Europa si Asia.

GROUPAMA devine astfel actionarul unic al societatii, prin achizitia intregului pachet de actiuni detinut pana la acea data de catre Banca TRANSILVANIA, actionarii romani si straini.

"Datorita acestei tranzactii, vom avea acces la produse noi menite sa contribuie la dezvoltarea portofoliului. Totodata, datorita fuziunii si procesului de rebranding, vom deveni un jucator mult mai important in piata de profil", a declarat Alexandru NEFEROIU, Director, Agentia 3 Floreasca.
Sediul central al companiei este in Cluj-Napoca, al doilea centru financiar al tarii.

In Bucuresti, pe langa Reprezentanta Corporate si Centrul de administrare a daunelor, BT Asigurari opereaza printr-un numar de 12 reprezentante: Reprezentanta Bucuresti si Sud, Bucuresti 1 Timpuri Noi, Bucuresti 2 Unirii, Bucuresti 3 Floreasca, Bucuresti 5 O.Goga, Bucuresti 7 M.Bravu, Bucuresti 8 Marriott, Bucuresti 9 Berceni, Bucuresti 13 Averescu, Bucuresti 15 Decebal, Bucuresti 17 V.Lascar si Bucuresti 20 Panduri.

"In Bucuresti, ca de altfel in toata tara, trendul pietei asigurarilor este unul crescator. Capitala Romaniei se bucura de cel mai mare potential de evolutie a pietei, datorita mediului economic in continua expansiune, ca urmare a investitiilor masive realizate in toate domeniile. Astfel, potentialul de valorificat este si va ramane mare", a precizat Gabriel ILIESCU, Director Dezvoltare, Reprezentanta Bucuresti si Sud.

Pentru a profita de cererea de pe piata, in toamna acestui an, BT Asigurari va demara campania de rebranding si va aborda o noua strategie. Printre obiectivele acesteia se numara implementarea unui sistem informatic mai eficient, pregatirea profesionala a personalului, introducerea pe piata a unor noi tipuri de polite, printre care si cele agricole, precum si lansarea unui nou sistem de lucru, BT Asist.

De asemenea, "printre obiectivele stabilite pentru perioada urmatoare se numara diminuarea cheltuielilor operationale si echilibrarea portofoliului prin promovarea produselor non-auto si cresterea implicita a vanzarilor din acest sector. De asemenea, ne preocupa permanent starea clientilor nostri si fidelizarea acestora prin pachete de asigurare moderne, adaptate nevoilor si exigentelor lor", a opinat Giorgiana SOGOR, Director, Agentia 1 Timpuri Noi.

BT Asigurari a consemnat pentru prima jumatate a anului o crestere de 16,9% a venitului din subscrieri, pana la 44 mil. EUR. In ceea ce priveste profitabilitatea, asiguratorul a incheiat primul semestru cu o pierdere de 5,7 mil. EUR.

Subscrierile inregistrate de BT Asigurari pe segmentul non-viata au crescut cu 18,7% la 43 mil. EUR, reflectand o buna performanta a clasei asigurarilor auto, in timp ce veniturile obtinute din asigurari de viata au fost de 1 mil. EUR, fata de 1,38 mil. EUR, cat s-a subscris in S1/2007.

"Consider ca in Bucuresti la momentul actual asigurarile auto sunt cele mai solicitate. Din cauza frecventei daunelor, a infrastructurii subdimensionate, a lipsei locurilor de parcare, tot mai multi utilizatori de autovehicule incheie asigurari facultative CASCO.

Desi sunt de parere ca tot asigurarile auto vor fi motorul cresterii pietei locale, consider ca potentialul inca neexploatat indeajuns se regaseste in asigurarile de bunuri si locuinte", a mentionat Dan DUMITRESCU, Director adjunct, Reprezentanta Corporate Bucuresti.

Compania urmareste o dezvoltare atat a segmentului de corporate, cat si a celui de retail. Pentru a eficientiza cat mai mult procesul de subscriere, atat in Bucuresti , cat si la nivelul tarii au fost infiintate centre regionale.

De asemenea, in cadrul sucursalei Bucuresti Corporate se coordoneaza activitatea din Moldova si Muntenia.

"Pentru a avea succes in acest domeniu, o persoana trebuie sa posede foarte bune calitati de organizare si negociere, cat si sa prezinte o flexibilitate sporita, incat sa vina in intampinarea oricaror cerinte ale clientilor. Totusi, nu trebuie omis criteriul de profitabilitate pe care compania il urmareste si, de aceea, analiza potentialilor clienti trebuie facuta cu mare atentie. Respectul intre parteneri este un element esential in buna desfasurare a afacerilor", considera Dan DUMITRESCU, Director Corporate, BT Asigurari.

In anul 2007, BT Asigurari si-a mentinut pozitia a 10-a in topul companiilor de asigurare din Romania, aferenta unei cote de piata de 3,8%.

Volumul de prime brute subscrise s-a ridicat la valoarea de 273,70 mil. lei, ceea ce reprezinta, fata de anul 2006, o crestere de 30 puncte procentuale, in vreme ce valoarea daunelor platite din asigurari generale, a fost de circa 159 mil. lei.