BRD Asigurari de Viata - Responsabil Calitate si Proiecte - Job - Asigurari - Totul...

english   


Cauta stiri
HomePiata AsigurarilorProtectia consumatorilorDespre asigurariEvenimentePublicatiiRadiowww.xprimm.com
 ASF 
 Asiguratori 
 Brokeri 
 Date financiare 
 Organizatii 
 Va recomandam 
 Cariere 
 Job 
 PAD-PAID 
 Opinii 
 Dezbateri 


Bucuresti
-1
1 EUR = 4.6514 RON
1 USD = 3.8054 RON
















RFI

Job

Full screen Print E-mail Font | Inapoi | Arhiva

BRD Asigurari de Viata - Responsabil Calitate si Proiecte


BRD Asigurari de Viata lanseaza pozitia de:

Responsabil Calitate si Proiecte

in cadrul BRD Asigurari de Viata.

Locatie:
- Bucuresti.

Obiectivul postului:
- Asigura calitatea consistenta in departamentul de operatiuni prin dezvoltarea si implementarea sistemului de management al proceselor, a automatizarii si a contributiei in cadrul proiectelor.

Responsabilitatile principale ale postului sunt:
- Analizeaza si identifica in permanenta solutii pentru optimizarea proceselor in cadrul tuturor serviciilor departamentului de operatiuni;
- Identifica, implementeaza, monitorizeaza si raporteaza sefului Departamentului principalii indicatori de performanta (KPI) si principalii indicatori de risc (KRI) la nivelul intregului departament;
- Defineste, actualizeaza, monitorizeaza si implementeaza indicatorii-cheie de performanta pentru serviciile externalizate (acordurile la nivel de servicii cu partenerii si contractele de agent cu distribuitorii);
- Responsabil de performanta controalelor, impreuna cu persoana care detine functia de control intern:
  • Se asigura toate controalele se fac in conformitate cu procedurile in vigoare;
  • Implementarea unui program de controale neanuntate privind calitatea datelor si procesele operationale;
- Analizeaza, raporteaza si propune masurile necesare pentru prevenirea si eliminarea defectiunilor aparute in cadrul proceselor operationale;
- In colaborare cu colegii, realizeaza revizuirea si imbunatatirea periodica a proceselor si practicilor:
  • Asigura respectarea standardelor de calitate interne si externe;
  • Identifica zonele de dezvoltare/optimizare, sugereaza imbunatatirea activitatii si procedurilor existente;
  • Ca urmare a analizelor efectuate, identifica si propune planuri de actiune, asigurand ulterior implementarea acestora;
  • Imbunatatirea si diseminarea bunelor practici;
- Participa activ la proiecte, in calitate de expert in procesele operationale;
- Raporteaza urmarirea activitatilor si a bugetului catre seful Departamentului operatiuni;
- Elaboreaza procedurile/instructiunile specifice pentru activitatile de care este responsabil;
- Gestioneaza analiza reclamatiilor si raportarea catre institutii: analizeaza si pregateste prezentarea pentru comitetul de reclamatii, KPI, tablourile de bord si propune optimizari;
  • Reprezinta compania intr-un mod constructiv si pozitiv in relatiile cu partenerii de afaceri, cu autoritatile si asigura o comunicare eficienta cu colegii si superiorii. Efectueaza sarcinile de lucru desemnate de sefii care este responsabil se desfasoara in parametri optimi;
  • Pastreaza o stransa legatura cu toti interlocutorii in vederea implementarii proceselor de care este responsabil;
  • Abilitati de analiza si dezvoltare rapoarte privind activitatea pe care o gestioneaza;
  • Se asigura de buna relationare cu partenerii externi (BRD, parteneri, distribuitori, etc.);
  • Intalnirea anuala de evaluare;
  • Asigura derularea lunara a Supravegherii Permanente si raportare catre superiori.
Cunostintele si competente necesare ocuparii postului:
- Experienta in domeniul asigurarilor de viata/sanatate , individuale si de grup si activitate de bancassurance (5-8 ani);
- Experienta manageriala de minim 5 ani;
- Experienta in proiecte si optimizari de procese;
- Abilitati de leadership, comunicare, motivare si spirit de echipa;
- Capacitate de a lua decizii in conditii de stres si de a respecta termenele limita;
- Organizare, responsabilitate si orientare catre client;
- Autonomie si initiativa;
- Studii superioare finalizate (licenta, plus studii aprofundate/master);
- Limbi straine - engleza: nivel avansat, franceza - avantaj;
- Cunostinte solide PC - MS Office applications (Excel, Word, PowerPoint).

Tip contract:
- Nedeterminat.

Cei interesati pot trimite candidatura la adresa elena.rusu@brd.ro pana la data de 08.02.2018.


Acest articol este proprietatea Media XPRIMM si este protejat de legea drepturilor de autor.
In lipsa unui acord scris din partea Media XPRIMM, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol. Este necesara precizarea sursei si inserarea in mod vizibil a linkului articolului (BRD Asigurari de Viata - Responsabil Calitate si Proiecte).









TOP Stiri


Arhiva



PAID

OMNIASIG



























Copyright 2018-2017 (c) 1asig.ro
powered by Media XPRIMM