BCR Asigurari, Sucursala Sector 6, Bucuresti - Unde Ma Asigur? - Asigurari - Totul despre...

english   


Cauta stiri
HomePiata AsigurarilorUnde Ma Asigur?Despre asigurariEvenimentePublicatiiRadiowww.pensiileprivate.ro
 Sinteze teritoriale 
 Newsletter 
 Selector geografic 
 Companii vizitate 
 Profil Companii 
 ZIUA ASIGURARILOR 

Bucuresti
2
1 EUR = 4.4209 RON
1 USD = 3.4967 RON

















RFI

Unde Ma Asigur?

Arhiva

BCR Asigurari, Sucursala Sector 6, Bucuresti


Olga MOLDOVAN
Director
Adresa: Sucursala Sector 6, Bucuresti - Bd. Timisoara nr. 6C, Sector 6
Localitate (Sector): sector 6
Judetul: Bucuresti
Telefon: 021.440.16.49; 0372.737.764
Fax: 021.413.55.91

XPRIMM: Cat de puternic a fost impactul crizei economice asupra pietei asigurarilor in anul 2009?
Olga MOLDOVAN: In decursul  anului 2009, unda crizei economice s-a propagat de la o ramura a economiei la alta,  iar asigurarile  nu au ramas neatinse de efectele negative ale acesteia. Impactul cel mai puternic l-au resimtit asigurarile auto, datorita schimbarilor din industria auto si de leasing, dar si toata gama de asigurari care sunt asociate activitatilor de constructii.

XPRIMM: Cum vedeti evolutia pietei asigurarilor in anul 2010? (in contextul unei prelungiri a crizei economice)
O.M.: O eventuala crestere a pietei asigurarilor poate fi posibila numai in conditiile in care motoarele  importante ale economiei vor fi repornite si ma refer mai ales la accesarea fondurilor europene, investitii in infrastructura dar mai ales relansarea creditarii.

XPRIMM: Care este in acest moment cea mai stringenta problema a pietei de asigurari din tara noastra? (cu exceptia crizei economice)
O.M.: Cea mai stringenta problema a pietei de asigurari este elementul hotarator in selectarea ofertelor asiguratorilor care a devenit nivelul primei de asigurare. Exista, din nefericire, o categorie de intermediari care-si consiliaza clientii sa renunte la politele de asigurare aflate in derulare  promitandu-le prime de asigurare mult mai mici. Solicita apoi oferte in piata pentru respectivele conturi iar singurul criteriu dupa care se face selectia de oferte este nivelul primei de asigurare; se ajunge astfel ca in aceasta piata calitatea serviciilor oferite, profesionalismul, identificarea nevoilor asiguratilor sa nu mai reprezinte "mare lucru" si toate acestea vor conduce la pierderea increderii care sta la baza relatiei asigurator-asigurat.
 
XPRIMM: Cum a fost receptat sistemul bonus-malus de catre clientii dumneavoastra? Care este opinia dvs. referitoare la acesta?
O.M.: Pentru clientii BCR Asigurari introducerea sistemului bonus-malus nu reprezinta un element de noutate, deoarece noi am experimentat la un moment dat acest sistem pentru asigurarile de raspundere civila auto,  inainte ca acesta sa fie instituit ca o practica generala, insa in acel moment se putea migra foarte usor de la o companie de asigurari la alta, intrucat nu exista o baza de date comuna care sa dea informatii despre daunele inregistrate de catre un asigurat. Dupa parerea mea este extrem de important sa cunoastem istoricul fiecarui client pe care-l preluam in portofoliu deoarece doar asa vom putea stabili corect primele de asigurare pentru fiecare asigurat in parte.

XPRIMM: Care vor fi, in opinia dvs., consecintele intrarii in vigoare a legii asigurarii obligatorii a locuintelor asupra pietei de profil?
O.M.: Cel mai important serviciu pe care asigurarile obligatorii il vor face domeniului asigurarilor este acela ca vor populariza  asigurarile de locuinte, iar asiguratii vor putea opta si pentru acoperire facultativa in situatia in care aceste polite nu le vor satisface nevoia de protectie.

XPRIMM: Cum a evoluat segmentul corporate in 2009? Dar cel de retail?
O.M.: Atat segmentul corporate, cat si cel de retail, au fost fara indoiala afectate de criza economica; segmentul corporate prin multiplele falimente inregistrate in 2009 iar segmentul retail prin cresterea somajului si scaderea puterii de cumparare.

XPRIMM: Considerati Bucurestii ca fiind o piata saturata din punct de vedere al concurentei?
O.M.: Un mediu concurential sanatos nu ar aduce decat beneficii acestui domeniu de activitate. Consider ca inca mai exista loc in piata atat pentru alte companii romanesti, dar mai ales pentru cele straine care inca nu au reprezentare in piata romaneasca.

XPRIMM: Este oportuna, in acest moment, o extindere a fortei de vanzare? Credeti ca situatia economica aduce noi oportunitati in a gasi oamenii pentru a lucra in asigurari?
O.M.: Domeniul asigurarilor a avut intodeauna parte de o mare fluctuatie de personal chiar si in alte perioade mai putin dificile decat cea pe care o traversam acum, azi piata este a angajatorilor care au posibilitatea sa recruteze personal de calitate din domenii tangentiale cu cel al asigurarilor personal dornic sa se reprofileze.

XPRIMM: Ce oportunitati vedeti pentru activitatea Sucursalei dvs. pentru urmatoarea perioada?
O.M.: Pierderile actuale si scaderea increderii datorate crizei economice se pot dovedi a fi un mix foarte puternic pentru schimbarea comportamentului si a cererii consumatorilor pentru anumite tipuri  de produse care nu au fost exploatate la adevarata lor valoare pana acum.

XPRIMM: Care  este structura portofoliului in acest moment? A suferit aceasta modificari ca si consecinta a crizei economice?
O.M.: Portofoliului sucursalei este constituit in special din asigurari adresate persoanelor fizice si microintreprinderilor. Asigurarile auto reprezinta aproximativ 55-60% din portofoliul sucursalei. Structura portofoliului nu a suferit modificari importante in anul 2009 deoarece am avut o dispersie a riscului destul de mare, astfel incat sa nu fim foarte volatili la modificarile pietei.

XPRIMM: Cum apreciati rezultatele obtinute de Sucursala in anul 2009? Cum se prezinta acestea daca ne raportam la rezultatele din 2008?
O.M.: Atat in anul 2008, cat si in anul 2009, Sucursala BCR Asigurari Sector 6 a fost cea mai profitabila dintre sucursalele BCR Asigurari. Reteta succesului nostru s-a bazat pe distributia prin toate canalele de intermediari: brokeri, agenti pesoane juridice, agenti persoane fizice, banca precum si prin personalul de vanzare propriu, printr-o mare dispersie a riscului si un control riguros al cheltuielilor.

XPRIMM: Care sunt obiectivele principale pentru Sucursala dumneavoastra in acest an?  (Volum total a intermedierilor, structura personal etc.)
O.M.: In viitorul apropiat principalele noastre preocupari sunt legate de mentenanta portofoliului actual, consolidarea echipei de vanzari si identificarea de solutii inovatoare pentru dezvoltarea activitatii.


Publicat pe 16.04.2010





PAID

CASCO IEFTIN

ASIROM
OMNIASIG
METROPOLITAN LIFE
EUROTAXGLASSs
CAMPION Broker






















Copyright 2014 (c) 1asig.ro
powered by Media XPRIMM