1asig.ro

Asiguratorii - prezenta slaba pe YouTube, desi sunt 10 milioane de conturi active in Romania

Despre viitorul pietei locale de asigurari, dezvoltarea tehnologica si gradul de digitalizare, tendintele si oportunitatile din domeniu s-a discutat la conferinta Transylvania Insurance Days, desfasurata vineri, 11 octombrie a.c., la Cluj-Napoca.

PROMO





Printre vorbitori s-a numarat si Sergiu COSTACHE, Presedintele XPRIMM - Asigurari si Pensii, care a sustinut o prezentare despre rolul social media in vizibilizarea produselor de asigurare. El a prezentat concluziile unui studiu realizat de XPRIMM privind prezenta companiilor din piata pe retelele de social media.

"Studiul arata ca, din cele 28 de companii de asigurare care activeaza in Romania, incluse in analiza, 16 au o pagina locala de Facebook, iar una dintre ele opteaza pentru utilizarea unei pagini internationale. Numarul de fani de pe paginile de Facebook este, in general, fluctuant, majoritatea companiilor inregistrand usoare cresteri, respectiv usoare scaderi sau stagnari pe parcursul lunii in care s-a desfasurat analiza. In ceea ce priveste activitatea desfasurata pe Facebook, in ansamblu, la nivelul paginilor asiguratorilor se remarca o medie de 3 postari pe saptamana, majoritatea optand pentru minim 2 si maxim 6", a prezentat Sergiu COSTACHE.

Totodata, 20 dintre companiile de asigurare incluse in analiza au o pagina locala de LinkedIn, iar una dintre acestea opteaza pentru utilizarea paginii internationale a grupului. Astfel, numarul asiguratorilor cu prezenta pe LinkedIn este usor mai mare decat cel al companiilor care activeaza pe Facebook. Cu toate acestea, numarul "urmatorilor" de pe LinkedIn pentru companii este semnificativ mai redus comparativ cu cel al fanilor din reteaua Facebook.

"In ceea ce priveste YouTube, situatia este dramatic de slaba. 16 companii de asigurare au un canal romanesc de YouTube, pe aceasta retea sociala. Spre deosebire de celelalte doua retele analizate, activitatea pe YouTube este aproape inexistenta pe majoritatea acestora si, ca rezultat, si dinamica abonatilor in perioada analizata este neglijabila. Doar 8 companii folosesc, pe homepage-ul site-ului companiei, un icon dedicat cu link catre canalul de YouTube", a mai spus Sergiu COSTACHE.

AICI va puteti abona la canalul de YouTube al XPRIMM.

Intregul discurs il puteti urmari in video-ul de mai jos.


480 accesari