1asig.ro
1asig.ro
federatia roaman de bowling

Ar cumpara romanii asigurari de la Google?

Se vorbeste din ce in ce mai mult, astazi, de impactul pe care companiile BigTech - multinationale de dimensiuni mari, din domeniul tehnologiei, precum Google, Facebook, Apple, Amazon) il vor avea pe segmentul asigurarilor, printre serviciile oferite de aceasta numarandu-se chiar si vanzarea de polite. Ar fi dispusi, insa, consumatorii romani sa achizitioneze produse de asigurare de la astfel de companii?

In opinia Ilonei ALEXANDRU, Director Marketing si Comunicare in cadrul Gothaer Asigurari Reasigurari, chiar daca clientii romani sunt la curent cu ultimele trenduri digitale si optiuni de buying, "o astfel de apreciere este prematura in acest moment".

"Piata asigurarilor din Romania are nevoie de eforturi sustinute ale jucatorilor sai pentru a creste increderea si nivelul de informare si educare asupra produselor si serviciilor de asigurare, de aceea jucatorii deja prezenti pe piata, brokerii de asigurari, recomandarile de la prieteni si cunostinte credem ca reprezinta in continuare factori importanti de incredere si de decizie atunci cand se opteaza pentru o asigurare", a subliniat aceasta.

La randul sau, Mihaela SIMA, Manager Online, UNIQA Asigurari, sustine faptul ca "segmentele foarte active din punct de vedere digital vor fi receptive fata de modelele inovative ale GAFA (Google, Amazon, Apple, Facebook)".

Cu toate acestea, "trebuie sa avem in vedere, inca pentru o lunga perioada de timp, ca avem segmente de consumatori a caror loialitate este determinata de pret, calitatea serviciilor, increderea in asigurator sau existenta factorului uman in procesul de vanzare, iar acestea pot fi oferite doar de abordarea traditionala", a adaugat Mihaela SIMA.

Materialul integral pe aceasta tema poate fi citit aici.

PROMO