Aproape 7.000 de solicitari telefonice, solutionate de Call-Center-ul ASF, in S1 2019 - Asigurari -...

english   


Cauta stiri
HomePiata AsigurarilorProtectia consumatorilorDespre asigurariEvenimentePublicatiiRadiowww.xprimm.com
 Asigurari 
 Stiri externe 
 Piete financiare 
 Republica Moldova 



1 EUR = 4.7216 RON
1 USD = 4.2706 RON










RFI

Asigurari

Full screen Print E-mail Font | Inapoi | Arhiva

Aproape 7.000 de solicitari telefonice, solutionate de Call-Center-ul ASF, in S1 2019


Consultantii Call-Center-ului Autoritatii de Supraveghere Financiara (ASF) au preluat si au solutionat, in primul semestru al anului 2019, circa 7.000 de solicitari venite din partea consumatorilor de servicii financiare non-bancare. Din totalul apelurilor primite, 51% au vizat teme referitoare la domeniul asigurarilor.

In primele sase luni ale acestui an, evolutia numarului apelurilor, distribuite pe zone de interes, a inregistrat urmatoarea dinamica, comparativ cu aceeasi perioada a anului 2018:
  • Asigurari: 3.495 apeluri, in crestere cu 4,14%;
  • Pensii private: 2.087 apeluri, in crestere cu 2,83%;
  • Piata de capital: 222 apeluri, in crestere cu 13,85%;
  • Entitatea de solutionare alternativa a litigiilor (SAL-Fin): 304 apeluri, in scadere cu 3,80%;
  • Alte informatii: 771 apeluri, in scadere cu 8,76%;
  • Informatii in limba engleza: 48 apeluri, in crestere cu 585,71% fata de semestrul I al anului 2018.
Din punct de vedere al timpului de raspuns, aproximativ trei sferturi dintre apelurile primite (74%) au fost solutionate de catre consultantii ASF intr-un interval de maximum 5 minute, 13% intre 5 si 10 minute, iar aproximativ 1% dintre apeluri a necesitat un timp de raspuns de circa 30 de minute, ca urmare a unor solicitari care au vizat probleme de o complexitate sporita.

Specialistii din cadrul Serviciului de Relatii cu Publicul, care opereaza Call-Center-ul ASF, au efectuat, in intervalul de referinta analizat, un numar de 1.556 apeluri, cu scopul de a oferi consultanta consumatorilor care au depus la ASF petitii incomplete sau care aveau anumite neclaritati in ceea ce priveste formularea acestora.

Prin intermediul Call-Center-ului ASF, consumatorii de servicii financiare non-bancare au primit asistenta in vederea clarificarii tuturor solicitarilor adresate si au fost consiliati cu privire la aspectele formale si legale in ceea priveste depunerea unei petitii, precum si cu privire la riscurile la care se pot expune in cazul alegerii unor produse financiare neconforme pregatirii si experientei lor.

In urma calculului realizat in functie de punctajul dat la intrebarile Net Promoter Score (ati fost multumit de informatiile oferite? v-au fost de folos?), Call Center-ul ASF a obtinut, in primul semestru al anului 2019, un punctaj de 99,2% consumatori multumiti.

Persoanele care apeleaza numarul de telefon gratuit TelVerde 0800 825 627 sunt transferate catre una dintre cele opt linii predefinite: Tasta 1 - Asigurari - Reasigurari, Tasta 2 - Pensii Private, Tasta 3 - Instrumente si Investitii Financiare, Tasta 4 - Alte informatii, Tasta 5 - Entitatea de solutionare alternativa a litigiilor (SAL-Fin), Tasta 6 - For English, Tasta 7 - Raportarea incalcarilor Regulamentului (U.E.) nr. 596/2014 privind abuzul de piata, Tasta 8 - Raportarea incalcarilor OUG nr. 32/2012 privind organismele de plasament colectiv in valori mobiliare si societatile de administrare a investitiilor.

Protectia drepturilor si intereselor consumatorilor de servicii financiare non-bancare reprezinta una dintre misiunile fundamentale ale ASF.

ASF este autoritatea nationala, infiintata in anul 2013 prin OUG 93/2012 aprobata prin Legea 113/2013, pentru reglementarea si supravegherea pietelor asigurarilor, a pensiilor private, precum si a pietei de capital. ASF contribuie la consolidarea cadrului integrat de functionare a celor trei sectoare, care insumeaza peste 10 milioane de participanti. Mai multe informatii puteti gasi pe www.asfromania.ro.


Acest articol este proprietatea Media XPRIMM si este protejat de legea drepturilor de autor.
In lipsa unui acord scris din partea Media XPRIMM, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol. Este necesara precizarea sursei si inserarea in mod vizibil a linkului articolului (Aproape 7.000 de solicitari telefonice, solutionate de Call-Center-ul ASF, in S1 2019).

Noutati 1asig.ro
» Echipa de subscriere a ERGO Asigurari se mareste
» Oboseala, un pericol la volan! 4% din populatie sufera de somnolenta diurna excesiva
» Mercer Marsh Benefits: Asigurarile private de sanatate, printre cele mai intalnite beneficii de protectie financiara
» Madalin ROSU: Piata are nevoie de inovatie, de o gandire "out of the box"
» GROUPAMA Asigurari introduce o noua clauza politei CASCO pentru clientii persoane juridice
» Banca Mondiala acorda Romaniei 50 milioane de euro pentru infrastructura Politiei de raspuns la dezastrele naturale
» Dezastrele naturale urca valoarea daunelor achitate de PAID, in primele 7 luni din acest, la peste 2,9 mil. lei
» Adrian MARIN primeste aprobarea ASF pentru un nou mandat la conducerea GENERALI
» Gheorghe GRAD, RENOMIA SRBA: Pentru a reduce pericolul oboselii la volan "ar trebui sa plecam de la educatie si respect pentru viata proprie si a celor din jur"
» In ce masura cumpara romanii asigurari online?




Share |


Autor: Andreea RADU | Publicat pe 14.08.2019 | 395 vizualizari


TOP Stiri


Comenteaza acest articol
0 comentarii

DISCLAIMER: Dupa trimiterea comentariului, acesta va fi aprobat de un moderator. Vor fi publicate doar comentariile pertinente, la obiect, legate de continutul prezentat in material. Nu vor fi publicate comentariile care includ cuvinte obscene, atacuri la persoane/ institutii, atacuri si jigniri aduse autorului materialului, injurii aduse celorlalti cititori care au postat un comentariu, anunturi publicitare. Ne rezervam dreptul de a edita sau de a elimina complet orice comentariu care nu corespunde acestor principii. Site-ul 1asig.ro si Media XPRIMM nu-si asuma responsabilitatea juridica pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.

Atentie! Campurile "Comentariu" si "E-mail" sunt obligatorii
Nume:
Daca nu sunteti logat, numele dumneavoastra va aparea cu sufixul '(Anonim)'. Pentru a va autentifica, click aici
Daca sunteti logat si nu completati campul nume, va aparea automat numele dumneavoastra cu care v-ati inregistrat pe site
E-mail:

Comentariu:
< 10.000 car.

  Cod de securitate
Introduceti codul din imagine:


Arhiva



PAID

OMNIASIG


























Copyright 2019-2017 (c) 1asig.ro
powered by Media XPRIMM