1asig.ro
1asig.ro

Aon: Companiile care isi pun angajatii pe primul loc au mai multe sanse sa prospere

5 min. / 1.540 cuvinte
Aon plc a publicat rezultatele unui nou sondaj global axat pe modul in care companiile isi regandesc strategiile de capital uman ca raspuns la impactul umanitar si economic al pandemiei COVID-19, arata xprimm.com.

PROMO


Aon a realizat studiul "Accelerating Workforce Agility and Resilience" in perioada 17 - 25 august 2020, la acest studiu participand, la nivel global, 2.004 lideri si profesionisti in domeniul resurselor umane. Rezultatele complete ale studiului sunt disponibile AICI.

Michael BURKE - CEO for Human Capital Solutions, Aon -, a declarat: "Acest studiu demonstreaza modul in care companiile se pregatesc activ pentru viitorul muncii. Gradul in care firmele sunt concentrate pe imbunatatirea agilitatii fortei de munca si pe eficientizarea muncii de la distanta este incredibil. In acelasi timp, companiile continua sa se confrunte cu multe dintre provocarile acute aduse de pandemie, cum ar fi asistarea, cand scolile sunt inchise, a parintilor angajati sau asistarea angajatilor care au grija de varstnicii familiei. Companiile cu cele mai bune raspunsuri analizeaza aceste probleme in mod holistic, pentru a-si servi oamenii din orice unghi."

La nivel global, 84% dintre participantii la acest studiu considera agilitatea fortei de munca - definita drept abilitatea de a muta rapid angajatii in noi roluri sau domenii ale organizatiei, pentru a sprijini nevoile schimbarilor de business -, ca fiind "foarte importanta" sau "extrem de importanta" pentru succesul viitor al organizatiei, dupa pandemie.

In timp ce agilitatea fortei de munca este considerata, la scara larga, drept vitala pentru succesul viitor, la nivel global, doar 39% dintre participantii la acest studiu considera ca forta lor de munca este "foarte agila" sau "extrem de agila".

Sprijinirea angajatilor in abordarea provocarilor acute legate de pandemia COVID-19 ramane o provocare continua si in evolutie pentru companii. La nivel global, 35% dintre participanti arata ca organizatiile lor au schimbat sau considera in mod activ sa schimbe politicile cu privire la timpul liber ca raspuns la pandemie.

Aceste eforturi, printre multe altele, sunt concepute pentru a imbunatati rezilienta fortei de munca, acest lucru incluzand bunastarea fizica, sociala, emotionala, profesionala si financiara a angajatilor.

Studiul Aon este accesibil AICI.

230 accesari