1asig.ro

Anul acesta, brosura #treazlavolan vine cu o ultima pagina... speciala

5 min. / 1.540 cuvinte
Ca in fiecare an, brosura campaniei de siguranta si preventie rutiera FII TREAZ LA VOLAN! aduce, intr-un format de buzunar, sfaturi utile soferilor in traficul de zi cu zi, si nu numai.

PROMO


Cu prilejul acestei editii, insa, toti cei care primesc brosura campaniei au parte si de o surpriza: aceasta poate sa functioneze si ca "bilet" pe care soferii isi pot scrie numarul de telefon. Ultima pagina a flyer-ului vine cu un design special si cu un mesaj in versuri dedicat soferului care si-a gasit locul de parcare ocupat (temporar).

De asemenea, materialul include o serie de statistici privind pericolul oboselii la volan, precum si mai multe sfaturi despre cum pot soferii sa evite somnolenta in timpul condusului, dar si informatii despre ce semne trebuie sa urmareasca ca sa isi dea seama ca sunt prea obositi ca sa se urce la volan sau sa isi continue drumul.

Distributia brosurii se realizeaza in toata tara prin intermediul retelei Partenerului OTTO Broker. De asemenea, aceasta a ajuns si la soferii din toata tara care au solicitat stickerele si materialele campaniei #treazlavolan.

Varianta online a brosurii poate fi descarcata de aici: http://bit.ly/brosuraTLV2019

Despre FII TREAZ LA VOLAN!

Demersul "FII TREAZ LA VOLAN!" este initiat de APPA - Asociatia Pentru Promovarea Asigurarilor si se deruleaza cu sprijinul Politiei Romane, UNSAR - Uniunea Nationala a Societatilor de Asigurare si Reasigurare din Romania si al BAAR - Biroul Asiguratorilor de Autovehicule din Romania.

De asemenea, editia din 2019 este realizata cu sprijinul EUROINS Romania, GROUPAMA Asigurari, DESTINE Broker, OMNIASIG VIG, ALLIANZ-TIRIAC Asigurari, GRAWE Romania, ASIROM VIG, CITY Insurance, UNIQA Asigurari, RENOMIA SRBA Insurance Broker, AVUS, DAW Management, INTER Broker, ASITO Kapital, GARANTA Asigurari, MARSH Romania, SAFETY Broker, AON Romania, GLOBASIG Broker, ASIGEST Broker, MAXYGO Broker, MIB - MILLENIUM Insurance Broker, INTARO, RECREX, EUROTAX, ASISOFT, DAS - Dellen Ausbeulservice GmbH, Daune Expert si GrECo Romania.

Proiectul se desfasoara cu sprijinul Partenerilor UNSICAR - Uniunea Nationala a Societatilor de Intermediere si Consultanta in Asigurari din Romania, PRBAR - Patronatul Roman al Brokerilor de Asigurare-Reasigurare, OTTO Broker, motoADN, Ford Mustang Romania, TATUC Serv Consulting si 5togo. Partenerul Stiintific al campaniei este Clinica SOMNOLOG.

Mesajele de informare ale campaniei sunt transmise catre publicul larg si cu sprijinul Partenerilor Media RFI Romania, Revista BIZ, ziuaveche.ro, ROMANIApeROTI.ro, AutoStiri.ro, AutoNapoca.ro, Cars.ro, AutoExpert si Flote Auto.

Mai multe detalii despre proiect sunt disponibile pe treazlavolan.ro si Facebook.com/treazlavolan.


475 accesari