1asig.ro

Adrian MARIN: La nivelul UNSAR, educatia financiara este un pilon strategic

La nivelul UNSAR, educatia financiara este un pilon strategic. Dezvoltam constant campanii de comunicare pentru a creste nivelul de educatie financiara si a sprijini profesionistii care activeaza in domeniul nostru, a declarat, joi, Adrian MARIN, Presedintele Uniunii Nationale a Societatilor de Asigurare si Reasigurare din Romania.

PROMO


" Ne adresam in special unui public tanar, in ultima perioada, si din acest motiv ne concentram mesajele pe canalele digitale", a adaugat Adrian MARIN, prezent la Conferinta Internationala "Competente profesionale pentru generatiile noi de angajati", organizata de ISF.

Conform acestuia, campania #Oamenii din Asigurari este, poate, cea mai importanta campanie realizata de UNSAR in 2019. "Am trasat paralele intre cele mai importante meserii si oamenii care lucreaza in domeniul asigurarilor si care au contributie atat de importanta la bunul mers al societatii. Am aratat astfel beneficiile pe care asiguratorii le aduc familiilor, companiilor aflate in dificultate. Ca industrie, platim in fiecare zi calendaristica despagubiri de 3 milioane de euro.

De asemenea, peste un milion de romani au interactionat cu mesajele companiei care au fost difuzate in mediul online. Am avut 3,66 milioane de vizualizari a companiei in online", a spus el.

"Noi am inceput de la tineri cu o alta campanie importanta: #gatapentruVIATA. Scopul acesteia a fost promovarea ideii utilitatii asigurarilor de viata, pentru tineri, iar mesajele au fost create pentru aceasta categorie de public. Mesajele campaniei au avut aproximativ 2 milioane de vizualizari, ajungand la 20% din utilizatorii de Facebook din Romania", a afirmat Presedintele UNSAR.

"Pentru ca suntem mereu preocupati de cresterea nivelului de educatie financiara si de protectie a intereselor consumatorului, am realizat si o cercetare sociologica prin IRES, pe un esantion format din 1350 de persoane cu varste de peste 18 ani. Mai mult de jumatate dintre participantii la acest studiu au declarat ca o mai buna informare i-ar motiva sa incheie o asigurare. Acesta este doar unul dintre motivele pentru care campaniile informare si de educatie financiara trebuie sa reprezinte in continuare directii strategice atat pentru UNSAR, cat si pentru stakeholderii care sprijina acest lucru. Ne propunem sa realizam acest studiu anual pentru a avea o imagine clara asupra perceptiei romanilor in ceea ce priveste asigurarile si, bineinteles, pentru a ne ajuta sa ne ajustam strategia in mod corespunzator", a mai spus Adrian Marin.

Totodata, UNSAR s-a uitat inclusiv la zona de distributie, unde are loc interactiunea cu toti clientii. "Intrebari care este principala trasatura a unui distribuitori de asigurari, 75% dintre participanti la studiu au declarat ca acesta trebuie sa fie atent la nevoile clientilor, iar 23% ca trebuie sa fie concentrat pe prezentarea produsului de asigurare. De asemenea, 76% dintre respondenti isi doresc un om de vanzari prietenos", a adaugat Presedintele UNSAR.

"Nu in ultimul rand ne dorim sa promovam ideea unei cariere in asigurari si din acest motiv ne implicam activ in sustinerea de cursuri, prezentari si discutii. Acum incercam sa ne apropiem de studenti si ne-am pus un target sa ajungem sa discutam despre un angajator preferat. Trebuie sa luptam si sa ne punem energia pentru acest lucru", a declarta acesta.

El a amintit si de Atent in Trafic - a doua editie a campaniei initiate de UNSAR urmand sa fie lansata vineri. "Anul acesta, campania Atent in Trafic a fost redesenata si vrem sa devina o platforma pentru probleme de siguranta rutiera si e numita "Cei 40.000". Editia din acest an vorbeste despre cele aproape 40.000 de victime pe care le-au avut accidentele rutiere in perioada 2001-2017 in Romania", a explicat Adrian MARIN.

714 accesari
Sondaj

Ai o asigurare medicala privata (produs care iti acopera o varietate de servicii medicale, la o multitudine de furnizori)?

- Da, de la serviciu
- Da, mi-am cumparat-o eu
- Nu, dar doresc sa imi fac una in urmatoarele 6 luni
- Nu, si nu doresc sa imi fac una in urmatoarele 6 luni


PROMO