
Responsabilitatile locului de munca:
- Pregateste statistici si rapoarte legate de activitatea companiei menite sa evalueze obiectiv rezultatele financiare ale companiei;
- Asigura si verifica inregistrarea corecta si la timp a tuturor tranzactiilor pentru a sprijini inchiderea lunara, trimestriala si de sfarsit de an;
- Verifica acuratetea datelor inregistrate in evidentele contabile si participa la inchiderile lunare;
- Asigura reconcilierea tehnica cu contabilitatea, revizuirea rapoartelor contabile periodice si integrarea cu sediul central;
- Monitorizeaza conturile pentru a se efectua platile la timp si intocmeste rapoartele periodice catre autoritatile locale;
- Efectueaza inregistrarea cronologica a tranzactiilor si verifica inregistrarile efectuate precum si soldurile;
- Verifica si evidentiaza cheltuielile si sumele de plata/incasari, pregateste note contabile si se asigura ca sunt inregistrate (salarii, facturi, alte tranzactii specifice);
- Ofera suport celorlalte departamente in definirea controalelor permanente necesar a fi implementate pentru a asigura acuratetea datelor folosite in contabilitate;
- Elaboreaza, mentine si revizuieste politicile si procedurile financiar-contabile pentru a asigura legalitatea si conformitatea cu cerintele de reglementare;
- Furnizeaza orice solicitari si rapoarte ad-hoc, atat conducerii interne, cat si Grupului.
Cerinte:
- 3-5 ani experienta similara in domeniu;
- Cunoasterea excelenta a limbii engleze, atat scris cat si vorbit; Franceza va fi un plus;
- Interes pentru asigurari, cunostinte legate de produsele de asigurare, bilant si P&L;
- inclinatie catre abordarea sistematica, organizata si disciplinata in preluarea sarcinilor;
- Cunostinte despre audit, procese de conformitate (inclusiv AML si KYC) si proceduri;
- Abilitatea de a prioritiza sarcinile si de a lucra la mai multe sarcini atat independent, cat si ca parte a unei echipe;
- Absolvent in Contabilitate, Finante sau alte domenii conexe;
- Cunostinte foarte bune de Microsoft Excel si Access.
Ce vei primi in schimb:
- Salariu atractiv bazat pe calificare si experienta;
- Echipa tanara si motivata, mediu international ce asigura dezvoltarea personala si profesionala;
- Posibilitati reale de crestere in cadrul companiei;
- Oportunitati de formare de dezvoltare.
Persoanele interesate sunt rugate sa trimita CV-ul pe adresa de email HR@axeria-iard.ro.