1asig.ro
1asig.ro
federatia roaman de bowling

AXA inoveaza pe piata de asigurari de sanatate din Hong Kong, folosind Inteligenta Artificiala si data analytics

La nivel global, furnizorii de asigurari de sanatate cauta constant moduri de a concepe si vinde asigurari personalizate, incercand sa se asigure ca acoperirile oferite raspund nevoilor consumatorului si conditiilor de sanatate ale acestuia. AXA, arata TechWire Asia, nu face exceptie, iar compania exploreaza constant noi modalitati prin care, folosind tehnologii precum Inteligenta Artificiala si data analytics, produsele sale pe linia de asigurari de sanatate sa ajunga la urmatorul nivel.

Astfel, un hackaton gazduit, recent, de AXA a adus la start 19 echipe din 10 tari, care s-au "duelat" in idei si prototipuri de produse care sa abordeze riscurile constant schimbatoare la adresa sanatatii populatiei. Ideea castigatoare a fost reprezentata de "Pill Pay", o solutie digitala de asigurari - o aplicatie de mobil -, al carui grup tinta e format din consumatorii care sufera de boli cronice. Consumatorii pot incarca clipuri cu ei luand pastilele recomandate de doctori, pentru a motiva disciplina in medicatie.

Inteligenta Artificiala si data analytics vor fi folosite, alaturi de o tehnologie de recunoastere faciala si a obiectelor, pentru autentificarea informatiilor din clipurile trimise de consumatori, pentru a se asigura ca utilizatorii respecta indicatiile medicilor. Totodata, AXA si-a propus sa foloseasca data analytics pentru a concepe o asigurare bazata pe eforturile consumatorului de a avea grija de el insusi. Iar asta, deoarece consumatorii cu boli cornice care nu respecta indicatiile medicilor ajung, in cele mai multe cazuri, sa fie spitalizati, ceea ce presupune costuri uriase pentru companiile de asigurari.

Prin intermediul "Pill Pay", companiile de asigurari pot colecta date relevante si valoroase si, totodata, pot avea acces la analize amanuntite, ceea ce le ofera posibilitatea de a concepe asigurari personalizate de sanatate. "Asigurarea traditionala este aceea in care, daca un consumator se confrunta cu o problema de sanatate, noi platim costurile tratamentului medical. Prin noua asigurare, incercam, in primul rand, sa prevenim o eventuala imbolnavire a consumatorului. Daca acesta duce o viata sanatoasa, acest lucru e si in avantajul nostru", explica Ashok KRISHNAN - Chief Data Officer, AXA.

Constienta de puterea si importanta solutiilor digitale si inteligente, dar si a analizei de date, AXA vrea sa investeasca peste 28 de milioane de dolari in Inteligenta Artificiala si alte tehnologii relevante. Cum tot mai multe companii de asigurari folosesc avantajele oferite de noile tehnologii, este de asteptat ca natura asigurarilor sa se schimbe atat in beneficiul consumatorilor, cat si al asiguratorilor. Acum, mai arata sursa citata, companiile au de ales intre a investi in solutii digitale si a privi de pe margine.