ASTRA Asigurari, Sucursala Municipiului Bucuresti - Unde ma asigur? - Asigurari - Totul despre asigurari...

english   


Cauta stiri
HomePiata AsigurarilorProtectia consumatorilorDespre asigurariEvenimentePublicatiiRadiowww.xprimm.com
 XPRIMM Newsletters 
 PRIMM - Asigurari&Pensii 
 Insurance PROFILE 
 Anuarul Asigurarilor 
 XPRIMM Insurance Report 



1 EUR = 4.7274 RON
1 USD = 4.2656 RON










RFI

Unde ma asigur?

Arhiva

ASTRA Asigurari, Sucursala Municipiului Bucuresti


George SELARU
Director Sucursala
Adresa: Str. Ion Slatineanu nr 12, sector 1
Localitate (Sector): sector 1
Judetul: Bucuresti
Telefon: 021.212 32.74; 021.211.03.33; 021.212.34.21; 021.212.28.11
Fax: 021.212.32.13

XPRIMM: Cat de puternic a fost impactul crizei economice asupra pietei asigurarilor in anul 2009?
George SELARU: Impactul crizei economice a fost resimtit in cifra de afaceri a companiilor de asigurari unde s-a consemnat o scadere a vanzarilor pe segmentul bancar si de leasing. Spre sfarsitul anului si segmentul corporate a fost afectat de criza, multe companii importante au dat  faliment sau au renuntat la o parte din asigurari.  

XPRIMM: Cum vedeti evolutia pietei asigurarilor in anul 2010? (in contextul unei prelungiri a crizei economice)
G.S.: In contextul prelungirii crizei economice, piata de asigurari din Romania va inregistra o usoara  scadere.

XPRIMM: Care este in acest moment cea mai stringenta problema a pietei de asigurari   din tara noastra? (cu exceptia crizei economice)
G.S.: Problema cea mai stingenta cu care ne  confruntam o reprezinta lipsa unei baze de date comune privind daunalitatea asiguratilor CASCO.

XPRIMM: Cum a fost receptat sistemul bonus-malus de catre clientii dumneavoastra? Care este opinia dvs. referitoare la acesta?
G.S.: Sistemul bonus-malus a fost receptat pozitiv de catre clientii care nu au avut daune si negativ de catre clientii care au avut daune. Introducerea sistemului este benefica pentru companiile de asigurari, principala menire a acestuia fiind disciplinarea conducatorilor auto.

XPRIMM: Care vor fi, in opinia dvs., consecintele intrarii in vigoare a legii asigurarii obligatorii a locuintelor asupra pietei de profil?
G.S.: Odata cu intrarea in vigoare a acestei legi, companiile de asigurari beneficiaza  de un mare avantaj care le va aduce venituri suplimentare; acest avantaj este dat de up-selling (asigurarea obligatorie neacoperind toate riscurile) si crosseling.
 
XPRIMM: Cum a evoluat segmentul corporate in 2009? Dar cel de retail?
G.S.: Pe segmentul corporate, find si cel mai afectat de criza, s-a inregistrat o usoara scadere datorata faptului ca numerosi clienti si-au redus  cheltuielile; pe partea de asigurari reducerea cheltuielilor a insemnat achizitionarea unor asigurari mai ieftine, cu mai putine riscuri acoperite sau renuntarea la o parte din asigurari. Pe segmentul de retail s-a inregistrat o usoara crestere.

XPRIMM: Considerati Bucurestii ca fiind o piata saturata din punct de vedere al concurentei?
G.S.: Bucurestiul nu poate fi saturat din punct de vedere al concurentei; din punctul meu de vedere concurenta este benefica obligand asiguratorii sa se concentreze pe calitatea produselor si serviciilor oferite clientilor.

XPRIMM: Este oportuna, in acest moment, o extindere a fortei de vanzare? Credeti ca situatia economica aduce noi oportunicati in a gasi oamenii pentru a lucra in asigurari?
G.S.: Extinderea fortei de vanzari este oportuna in orice moment. In situatia economica actuala este preferabila recrutarea personelor cu experienta.

XPRIMM: Ce oportunitati vedeti pentru activitatea Sucursalei dvs. pentru urmatoarea perioada?
G.S.: Vanzarea asigurarilor de sanatate prin promovarea produsului de asigurare ASTRA SANTE.
 
XPRIMM: Care este structura portofoliului in acest moment? A suferit aceasta modificari ca si consecinta a crizei economice?
G.S.: Structura portofoliului sucursalei noastre arata astfel: segmentul retail are o pondere de 60%, iar segmentul corporate are o pondere de 40%. Mentinerea segmentului corporate intr-un procent ridicat s-a datorat servicilor pe care le-am oferit colaboratorilor si clientilor in anul 2009.

XPRIMM: Cum apreciati rezultatele obtinute de Sucursala in anul 2009? Cum se prezinta acestea daca ne raportam la rezultatele din 2008?
G.S.: Anul 2009 a fost un an de dezvoltare a fortei de vanzare a acestei sucursale, prin infiintarea a patru agentii si doua noi puncte de lucru; totodata, s-au incheiat contracte de colaborare cu peste 60 de brokeri de asigurare. Rezultatele acestor actiuni a facut posibila cresterea volumului de prime brute subscrise fata de anul anterior cu peste 700%!

XPRIMM: Care sunt obiectivele principale pentru Sucursala dumneavoastra in acest an?
(Volum total a intermedierilor, structura personal etc.)
G.S.: Cresterea primelor brute subscrise pe segmentul non-auto, precum si promovarea vanzarilor de asigurari de viata si sanatate.


Publicat pe 16.04.2010





PAID

OMNIASIG


























Copyright 2019-2017 (c) 1asig.ro
powered by Media XPRIMM