ASTRA Asigurari, Sucursala Banu Manta, Bucuresti - Unde ma asigur? - Asigurari - Totul despre...

english   


Cauta stiri
HomePiata AsigurarilorProtectia consumatorilorDespre asigurariEvenimentePublicatiiRadiowww.xprimm.com
 XPRIMM Newsletters 
 PRIMM - Asigurari&Pensii 
 Insurance PROFILE 
 Anuarul Asigurarilor 
 XPRIMM Insurance Report 



1 EUR = 4.7274 RON
1 USD = 4.2656 RON










RFI

Unde ma asigur?

Arhiva

ASTRA Asigurari, Sucursala Banu Manta, Bucuresti


Adrian TESLOVAN
Director Sucursala
Adresa: Str. Banu Manta nr. 3-5, bl.1B Parter
Localitate (Sector): sector 1
Judetul: Bucuresti
Telefon: 021.222.47.00
Fax: 021.222.37.91

XPRIMM: Cat de puternic a fost impactul crizei economice asupra pietei asigurarilor in anul 2009?
Adrian TESLOVAN: Impactul negativ al crizei economice s-a facut simtit la nivelul national al pietei de asigurari, atat prin pierderi de cota de piata a unor importanti jucatori si chiar inregistrarea de rezultate negative, cat si prin restructurari importante de personal.

XPRIMM: Cum vedeti evolutia pietei asigurarilor in anul 2010? (in contextul unei prelungiri a crizei economice)
A.T.: Cred ca in anul 2010 piata asigurarilor din Romania v-a inregistra o crestere cuprinsa intre 20-30%, bazata, pe de o parte, pe majorarea tarifului RCA, iar pe de alta parte, pe impactul legislativ al asigurarilor obligatorii de locuinte si implicit posibilitatea de a face cross-selling si u-selling pe noii clienti.

XPRIMM: Care este in acest moment cea mai stringenta problema a pietei de asigurari   din tara noastra? (cu exceptia crizei economice)
A.T.: Lipsa unei baze de date comune a pietei de asigurari, cu informatii evidente despre istoricul clientilor (la nivelul asigurarilor facultative), precum si mobilitatea neechitabila a asiguratilor (de la un asigurat la altul) in raport cu gradul fiecaruia de responsabilitate, duc in final la rezultate negative in activitatea economica a asiguratorilor.

XPRIMM: Cum a fost receptat sistemul bonus-malus de catre clientii dumneavoastra? Care este opinia dvs. referitoare la acesta?
A.T.: Faptul ca marea majoritate a clientilor erau informati in legatura cu procedeul malus-bonus mi s-a parut foarte interesant si de bun augur.  Sigur ca reactiile sunt diferite, de la bonus la malus, dar in general, aceasta noua rigoare a fost aplicata fara mari retineri din partea asiguratilor. Consider aplicarea acestei proceduri ca un prim pas important in normalizarea pietei de asigurari din Romania, o masura necesara si eficienta in procesul de educare a asiguratilor si o posibilitate realista de a gestiona eficient acest risc. Imi doresc ca pe viitor acest lucru sa fie posibil si pentru celelalte tipuri de asigurari.

XPRIMM: Care vor fi, in opinia dvs., consecintele intrarii in vigoare a legii asigurarii obligatorii a locuintelor asupra pietei de profil?
A.T.: Consecintele sunt pozitive, asiguratii avand in toate regiunile tarii cel putin minimum de protectie asigurata pe riscurile catastrofice.

XPRIMM: Cum a evoluat segmentul corporate in 2009? Dar cel de retail?
A.T.: In 2009 am reusit sa pastram aproape in totalitate portofoliul de asigurari pe segmentul corporate si am inregistrat o crestere semnificativa pe retail.

XPRIMM: Considerati Bucurestii ca fiind o piata saturata din punct de vedere al concurentei?
A.T.: Din punct de vedere al concurentei, Bucurestiul este o zona foarte disputata. In conditiile unei supravegheri corecte si constructive, in viitor exista premise sa asistam la noi concentrari de forte, respectiv noi jucatori pe piata de asigurari.

XPRIMM: Este oportuna, in acest moment, o extindere a fortei de vanzare? Credeti ca situatia economica aduce noi oportunicati in a gasi oamenii pentru a lucra in asigurari?
A.T.: In strategia societatii noastre extinderea fortei de vanzare este un obiectiv prioritar. Este vorba de forta de vanzare specializata si cu experienta. Situatia economica actuala face mult mai facila indeplinirea acestui obiectiv, existand totodata o plaja mai mare de selectie, atat de profesionisti, cat si de debutanti in domeniul asigurarilor din randul absolventilor de studii superioare.

XPRIMM: Ce oportunitati vedeti pentru activitatea Sucursalei dvs. pentru urmatoarea perioada?
A.T.: Ca oportunitati pentru sucursala noastra, in urmatoarea perioada, avand in vedere contextul economic, respectiv de prelungire a crizei economice, criza ce determina disponibilizari de personal, vom urmari recrutarea de inspecori de asigurare cu experienta si pregatire profesionala adecvata sau chiar echipe de vanzari formate: director agentie si inspectori de asigurare, beneficiind de perfectionarea lor profesionala prin programul nostru de dezvoltare "Trepte de cariera". O alta oporunitate pe care o avem in perioada urmatoare este cea a  exploatarii intr-un grad mai dinamic al platformei de emitere electronica a politelor de asigurare -  "Smart & Sales". Modul facil de folosire al acestui sistem da posibilitatea si unui incepator sa emita o polita de asigurare. Deci, avem ca obiectiv prioritar extinderea retelei de vanzare.
 
XPRIMM: Care este structura portofoliului in acest moment? A suferit aceasta modificari ca si consecinta a crizei economice?
A.T.: In anul 2009, asigurarile non-auto au reprezentat in portofoliul sucusalei circa 25% din totalul vanzarilor, respectand astfel, configuratia structurii de portofoliu stabilita la inceputul anului. Cu exceptia unor pierderi nesemnificative de portofoliu (clienti persoane juridice), am reusit in anul 2009 sa atragem mai multi clienti persoane fizice, prin campania sustinuta pe care o desfasuram de circa doi ani de zile, in vederea asigurarii locuintelor. Un exemplu in acest sens il reprezinta cresterea inregistrata in 2009, de peste 240% a primelor brute subscrise a asigurarilor de locuinte in 2009. Prin urmare, criza economica nu a influentat negativ activitatea sucursalei.

XPRIMM: Cum apreciati rezultatele obtinute de Sucursala in anul 2009? Cum se prezinta acestea daca ne raportam la rezultatele din 2008?
A.T.: Rezultatele anului 2009 au fost excelente, prin prisma dublarii volumului primelor brute subscrise in 2009, fata de anul 2008. Aceste rezultate au fost posibile prin restructurarea in timp a fortei de vanzare - actiune inceputa inca din anul 2004, prin specializarea si profesionalizarea acesteia, prin instituirea sistemului de evaluare periodica a fortei de vanzare, prin infiintarea unei noi agentii, prin dublarea retelei de vanzare prin agenti persoane fizice si juridice, prin cresterea nivelului minim de subscriere pe fiecare inspector de asigurare si nu in ultimul rand, prin fiabilitatea exceptionala a platformei de emitere electronica a politelor de asigurare (RCA si facultative), care a dat posibilitatea incheierii intr-un mod usor, rapid si fara eroare a politelor de asigurare.

XPRIMM: Care sunt obiectivele principale pentru Sucursala dumneavoastra in acest an?
(Volum total a intermedierilor, structura personal etc.)
A.T.: Anul 2010 impune, de asemenea, obiective ambitioase pentru Sucursala ASTRA Asigurari Banu Manta. Alaturi de cele doua agentii, respectiv Agentia Dristor si Agentia Tineretului, ne propunem o crestere cu 50 % a volumului primelor brute subscrise. Am incheiat anul cu o remarcabila echipa de vanzari, formata din 21 de inspectori de asigurare si doi directori de agentie. De aceea, trebuie sa-i remarc in ordinea participarii la realizarea planului pe sucursala, pe domnul Adrian Claudiu MINISINI, Director, Agentia ASTRA Asigurari Dristor si doamna Tatiana BOTOCAN, Director, Agentia ASTRA Asigurari Tineretului. Aceasta crestere vizeaza infiintarea unei noi agentii, recrutarea a inca 10 inspectori de asigurare, dublarea retelei de vanzare prin agenti persoane fizice si juridice, precum si cresterea nivelului minim de subscriere prin inspectorii de asigurare. Totodata, vanzarea prin intermediul brokerilor de asigurare este tratata cu foarte mare importanta, constituindu-se la nivel central un departament specializat numai pentru acest parteneriat, urmand, ca in viitorul foarte aproiat sa personalizam produse de asigurare, care vor fi intermediate numai prin acest canal de vanzare. De asemenea, un alt obiectiv vizat in 2010 urmareste restructurarea continua a portofoliului de asigurari, prin cresterea in continuare a ponderii asigurarilor non-auto in totalul primelor brute subscrise. In politica societatii noastre, 2010 este anul asigurarilor de locuinte, de viata si de sanatate.


Publicat pe 16.04.2010





PAID

OMNIASIG


























Copyright 2019-2017 (c) 1asig.ro
powered by Media XPRIMM