ASIROM, Sucursala Oltenitei, Bucuresti - Unde ma asigur? - Asigurari - Totul despre asigurari -...

english   


Cauta stiri
HomePiata AsigurarilorProtectia consumatorilorDespre asigurariEvenimentePublicatiiRadiowww.xprimm.com
 XPRIMM Newsletters 
 PRIMM - Asigurari&Pensii 
 Insurance PROFILE 
 Anuarul Asigurarilor 
 XPRIMM Insurance Report 



1 EUR = 4.7216 RON
1 USD = 4.2706 RON










RFI

Unde ma asigur?

Arhiva

ASIROM, Sucursala Oltenitei, Bucuresti


Dan BARBU
Director Sucursala
Adresa: Sucursala Oltenitei - Str. imparatul Traian nr. 32, Centrul de Afaceri Sebastian, et. 2, sector 4
Localitate (Sector): sector 4
Judetul: Bucuresti
Telefon: 021.332.37.36
Fax: 021.332.19.15

XPRIMM: Cat de puternic a fost impactul crizei economice asupra pietei asigurarilor in anul 2009?
Dan BARBU: Criza economica a fost resimtita in toate sectoarele de activitate, astfel incat societatile de asigurari nu puteau constitui o exceptie. Restrangerea activitatii in multe sectoare ale economiei,lipsa creditarii sau incapacitatea de plata a multor intreprideri, au dus catre scaderi drastice a vanzarilor de autovehicule si implicit de polite de asigurare. De asemenea, scaderea veniturilor sau cresterea numarului de someri, vor conduce catre scaderea volumului de prime brute subscrise.

XPRIMM: Cum vedeti evolutia pietei asigurarilor in anul 2010? (in contextul unei prelungiri a crizei economice)
D.B.: Pentru anul 2010 tendinta descrescatoare se va accentua, cel putin pentru primul semestru, evolutia societatilor de asigurari depinzand de flexibilitatea de care vor da dovada in adaptarea si promovarea produselor, la o populatie aflata intr-o continua scadere a puterii de cumparare.

XPRIMM: Care este in acest moment cea mai stringenta problema a pietei de asigurari din tara noastra? (cu exceptia crizei economice)
D.B.: In acest moment cea mai importanta problema a pietei asiguratorilor, este politica de dumping practicata de mai multi asiguratori, cat si de lipsa dorintei de colaborare vizibile in stabilirea unor criterii minime de subscriere sau de circulatia unor informatii despre istoricul asiguratilor.

XPRIMM: Cum a fost receptat sistemul bonus-malus de catre clientii dumneavoastra? Care este opinia dvs. referitoare la acesta?
D.B.: Pozitiv de asiguratii ce au adoptat un stil de conducere preventiv si in acest fel nu au produs daune,fiind rasplatiti cu bonificatii de noul sistem.
Aceasta masura trebuia luata cu mult timp in urma, constituind prima etapa in mult discutata responsabilizare si educare a participantilor la trafic. In opinia mea, aceasta masura ar fi adus insemnate economii de timp si de bani societatilor de asigurari. Rezultatele insa se vor vedea in urmatorii 2-3 ani.

XPRIMM: Care vor fi, in opinia dvs., consecintele intrarii in vigoare a legii asigurarii obligatorii a locuintelor asupra pietei de profil?
D.B.: Reprezinta o alta masura care trebuia luata cu ceva timp in urma, care pe langa asigurarea unei protectii reale in cazul unor evenimente catastrofice, are si rolul formarii unei culturi educationale a populatiei.

XPRIMM: Cum a evoluat segmentul corporate in 2009? Dar cel de retail?
D.B.: Atat sectorul corporate cat si retail au inregistrat usoare scaderi.

XPRIMM: Considerati Bucurestiul ca fiind o piata saturata din punct de vedere al concurentei?
D.B.: Bucurestiul nu este nici pe departe o piata saturata, este doar intr-o scadere temporara cauzata de criza economica.

XPRIMM: Este oportuna, in acest moment, o extindere a fortei de vanzare? Credeti ca situatia economica aduce noi oportunicati in a gasi oamenii pentru a lucra in asigurari?
D.B.: Extinderea fortei de vanzare este posibila in contextul actual, prin aparitia fortei de munca disponibilizata din alte sectoare de activitate, sau din dorinta unor angajati de suplimentare a castigurilor. Nu stiu insa cu ce rezultate in privinta calitatii si a profesionalizarii. Este preferabila recrutarea fortei de vanzare experimentata.

XPRIMM: Ce oportunitati vedeti pentru activitatea Sucursalei/Agentiei dvs. pentru urmatoarea perioada?
D.B.: Oportunitatile pentru Sucursala le reprezinta campaniile interne organizate in scopul cresterii subscrierii pe sectorul non-auto si viata, cat si cursurile organizate, cu ajutorul unor traineri experimentati, in scopul cresterii gradului de pregatire a fortei de vanzari.

XPRIMM: Care este structura portofoliului in acest moment? A suferit aceasta modificari ca si consecinta a crizei economice?
D.B.: Structura portofoliului este preponderent auto, in cursul anului trecut cat si in prezent facandu-se eforturi sustinute pentru a compensa reducerea activitatii in acest sector si mentinerea scaderii prea mari a subscrierii.

XPRIMM: Cum apreciati rezultatele obtinute de Sucursala/Agentie in anul 2009? Cum se prezinta acestea daca ne raportam la rezultatele din 2008?
D.B.: Rezultatele obtinute de sucursala au fost sub posibilitati, inregistrandu-se o usoara scadere a  primelor brute subscrise.

XPRIMM: Care sunt obiectivele principale pentru Sucursala/Agentia dumneavoastra in acest an? (Volum total a intermedierilor, structura personal etc.)
D.B.: Principalele obiective le reprezinta  cresterea ponderii asigurarilor non-auto si de viata in portofoliul sucursalei, cresterea numarului de intermediari si a productivitatii acestora.  
Un alt obiectiv il constituie profesionalizarea fortei de vanzari, capabila sa ofere asiguratilor solutii adecvate protectiei lor financiare.  


Publicat pe 11.05.2010





PAID

OMNIASIG


























Copyright 2019-2017 (c) 1asig.ro
powered by Media XPRIMM