ASIROM, Sucursala Ion Ghica, Bucuresti - Unde Ma Asigur? - Asigurari - Totul despre asigurari...

english   


Cauta stiri
HomePiata AsigurarilorUnde Ma Asigur?Despre asigurariEvenimentePublicatiiRadiowww.pensiileprivate.ro
 Sinteze teritoriale 
 Newsletter 
 Selector geografic 
 Companii vizitate 
 Profil Companii 
 ZIUA ASIGURARILOR 

Bucuresti
14
1 EUR = 4.4114 RON
1 USD = 3.5019 RON

















RFI

Unde Ma Asigur?

Arhiva

ASIROM, Sucursala Ion Ghica, Bucuresti


Petre COTRUTA
Director Sucursala
Adresa: Sucursala Ion Ghica - Str. Ion Ghica nr. 7, Sector 3
Localitate (Sector): sector 3
Judetul: Bucuresti
Telefon: 021.312.87.45
Fax: 021.312.87.45

XPRIMM: Considerati ca exista, in acest moment, un specific local din punct de vedere al asigurarilor, al Municipiului Bucuresti?
Petre COTRUTA: Specificul local, din punct de vedere al asigurarilor, pentru Municipiul Bucuresti, il constituie asigurarile auto - CASCO si RCA.

XPRIMM: Ce produs/clasa de asigurari considerati ca are cel mai mare potential de crestere pentru urmatoarea perioada la nivelul Bucurestiului?
P. C.: Cel mai mare potential de crestere pentru perioada urmatoare il au asigurarile auto, urmate de cele de cladiri, constructii-montaj si raspunderi civile.

XPRIMM: Exista o diferenta din punct de vedere al subscrierilor intre sectoarele Bucurestiului?
P. C.: Din punct de vedere al subscrierilor, consider ca nu exista o diferenta intre sectoare. Insa, din punct de vedere al produselor, putem spune ca in sectorul 1 se dezvolta mai mult formele de asigurari specifice IMM-urilor si intreprinderilor mari (constructii-montaj, cladiri si raspunderi civile).

XPRIMM: Va asteptati ca in urmatoarea perioada ponderea Bucurestiului in totalul subscrierilor la nivelul tarii sa se diminueze sau sa se mareasca?
P. C.: In urmatoarea perioada, ponderea Bucurestiului in totalul subscrierilor la nivelul tarii va creste, unul din motive fiind societatile comerciale mari cu sediul in Bucuresti, care isi desfasoara activitatea in mai multe judete si care subscriu centralizat la sediul social.

XPRIMM: Exista vreo diferenta intre clientul bucurestean si cel din alte zone ale tarii?
P. C.: Daca in ceea ce priveste persoanele fizice nu exista diferente semnificative intre clientii bucuresteni si cei din alte zone ale tarii, la nivelul persoanelor juridice, care asigura valori de anvergura, pretentiile acestora sunt mult mai mari, ei acceseaza oferte multiple, in capitala fiind prezente toate societatile de asigurari.

XPRIMM: Este piata bucuresteana de asigurari una "saturata"?
P. C.: Piata bucuresteana nu este una saturata, si aceasta, pe de-o parte pentru faptul ca a crescut in randul populatiei nivelul constientizarii privind necesitatea asigurarilor si, pe de alta parte, datorita ritmului alert de dezvoltare economica din ultimii ani.

XPRIMM: In ce masura considerati ca presa prezinta corespunzator piata bucuresteana a asigurarilor?
P. C.: Cred ca mijloacele mass-media prezinta corespunzator si obiectiv piata asigurarilor, atat in presa specializata, cat si in cotidianele de mare circulatie, insa nu se acorda o atentie speciala pietei bucurestene de profil.

XPRIMM: Ce ar trebui imbunatatit in ceea ce priveste piata bucuresteana a asigurarilor?
P. C.: Referitor la piata bucuresteana a asigurarilor, pot afirma ca trebuie imbunatatite serviciile post-vanzare. Si ma refer indeosebi la rezolvarea prompta a dosarelor de daune si la imbunatatirea relatiilor cu unitatile de service.


XPRIMM: Care este produsul vedeta al sucursalei dumneavoastra, in cazul in care exista unul?
P. C.: Sucursala noastra promoveaza pe piata toate formele de asigurari, nu exista un produs-vedeta; cel mult putem spune ca exista anumite forme de asigurare, noi sau modificate, care beneficiaza de perioade de promotie, in care aceste produse sunt prezentate pe toate canalele de distributie.

XPRIMM: Ce relatie aveti cu brokerii de asigurare?
P. C.: Relatiile cu brokerii de asigurari sunt relatii de afaceri si au la baza o colaborare foarte stransa, in scopul satisfacerii necesitatilor clientilor din piata bucuresteana.

XPRIMM: Ce obiective aveti pentru urmatoarea perioada?
P. C.: Obiectivul principal pentru urmatoarea perioada il constituie cresterea subscrierii din asigurari generale, altele decat CASCO si RCA.

XPRIMM: Care este dauna record pe care ati inregistrat-o in anul precedent? Care au fost circumstantele?
P. C.: Dauna record a anului 2007 a fost in valoare de 86.570 lei, pe un contract de asigurare CASCO, incheiat cu o persoana juridica, dauna fiind consecinta unei avarii in trafic.

XPRIMM: Considerati oportuna infiintarea unei baze comune de date a asiguratorilor in ceea ce priveste istoricul daunelor clientilor pe clasa auto?
P. C.: Categoric, este oportuna infiintarea unei baze comune de date a asigurarilor privind istoricul daunelor pe clienti, coroborata cu reglementari ale CSA privind concurenta neloiala, prin impunerea de tarife majorate pentru acesti clienti, chiar si la transferul portofoliului intre societatile de asigurari.

XPRIMM: Ce este cel mai important pentru sucursala, profitul sau cota de piata?
P. C.: Urmarind linia strategica a companiei, pentru Sucursala noastra atat profitul, cat si cota de piata sunt la fel de importante.

XPRIMM: Care considerati ca este atuul companiei dumneavoastra fata de concurenta?
P. C.: Putem spune ca unul dintre cele mai importante atuuri ASIROM il constituie brandul cu radacini romanesti, care ofera clientilor siguranta si confort. Raspandirea sa teritoriala este un alt atu si, nu in ultimul rand, trebuie mentionata, drept avantaj, experienta celei mai puternice societati de asigurari din Austria, respectiv VIENNA INSURANE GROUP, ce are peste 180 ani de traditie in business-ul sigurantei.

XPRIMM: Ce opinie aveti despre proiectul de asigurare obligatorie a locuintelor?
P. C.: Este greu sa formulam acum o parere, deoarece asigurarea obligatorie a locuintelor este in stadiul de proiect de peste doi ani.
Dar ASIROM are un produs modern si modular privind asigurarea locuintelor, numit APARTAMENTUL, care acopera o multitudine de riscuri, inclusiv cele stipulate in proiectul de lege.

XPRIMM: Cum se desfasoara colaborarea dumneavoastra cu societatile de leasing?
P. C.: Colaborarea cu societatile de leasing este foarte buna, Sucursala noastra are conventii cu societati de leasing care isi desfasoara activitatea la nivel national si cu un portofoliu in permanenta crestere.

XPRIMM: Cati angajati are sucursala pe care o conduceti?
P. C.: La ora actuala, Sucursala ASIROM VIENNA INSURANCE GROUP Ion Ghica are un numar de 95 de angajati.

XPRIMM: Cum se mentine relatia cu clientii?
P. C.: Relatia cu clientii se dezvolta pe mai multe planuri, cea mai frecventa fiind contactarea directa pentru scadente si reinnoiri de portofoliu sau promotii de produse noi. Este vorba, de fapt, de o legatura stransa intre inspectorii nostri de asigurari si clientii traditionali.

XPRIMM: Care este raportul intre clienti persoane fizice si clienti persoane juridice?
P. C.: Clientii persoane fizice reprezinta 55% din portofoliu.

XPRIMM: Cum ajungeti efectiv la clienti? (agenti mobili care ii cauta, clientii intra in sediu) Utilizati metode de tip cross-selling? Cum reactioneaza clientii?
P. C.: La clienti se ajunge atat prin reteaua proprie de inspectori, cat si prin colaboratorii externi, prin valorificarea bazei proprii de date, cu deplasari la domiciliu sau la locul de munca, sau prin prezentarea clientilor la sediile noastre. Evident, reactia clientilor este pozitiva in situatiile in care sunt contactati direct.

Publicat pe 12.09.2008





PAID

CASCO IEFTIN

ASIROM
OMNIASIG
METROPOLITAN LIFE
EUROTAXGLASSs
CAMPION Broker






















Copyright 2014 (c) 1asig.ro
powered by Media XPRIMM