1asig.ro

ASIROM: Serviciile de dauna s-au imbunatatit in 2019

5 min. / 1.540 cuvinte
In primele 9 luni din 2019, ASIROM Vienna Insurance Group a avut 542 de petitii, cu 60% mai putin decat in acelasi interval din anul trecut. Dintre acestea, 22% au primit solutii favorabile petentilor, a anuntat asiguratorul.

PROMO


Fata de anul trecut, numarul petitiilor intemeiate s-a redus la un sfert: 119 in ianuarie - septembrie 2019, comparativ cu 463 in aceeasi perioada din 2018.

"Statisticile ce prezinta evolutia petitiilor evidentiaza imbunatatirea semnificativa a serviciilor post-vanzare pe care le oferim. O buna parte din eforturile noastre, in 2019, s-au concentrat pe optimizarea proceselor operationale care, in cele din urma, inseamna sa raspundem corect si rapid asteptarilor clientilor. Progresele pe care le-am facut sunt vizibile atat in statisticile referitoare la reclamatii, dar si in feedback-ul pe care il primim de la clientii si partenerii nostri", a declarat Cristian IONESCU, Presedinte al Directoratului ASIROM.

Aproape trei sferturi din petitii continua sa vina din zona asigurarilor obligatorii RCA, in conditiile in care, pana in septembrie 2019, ASIROM a platit despagubiri in valoare de 270 milioane de lei pentru un numar de peste 31 mii de daune RCA.

Astfel, in intervalul amintit, au fost inregistrate 394 petitii cu privire la politele RCA emise de ASIROM, cu 67% mai putin decat in aceeasi perioada a anului anterior. Similar, numarul petitiilor imtemeiate aferente clasei RCA s-a redus in primele 9 luni din 2019 de la 420 la 108, inregistrand o scadere de peste 70% fata de 2018.

Pentru asigurarile facultative, ASIROM VIG a avut doar 11 petitii intemeiate, dintr-un total de 147 petitii primite in primele 3 trimestre din 2019. Pe Casco - clasa de asigurari care a ajuns sa detina cea mai mare pondere a subscrierilor in portofoliul total ASIROM, circa 33%, au fost inregistrate 71 de petitii, dintre care doar 3 au primit solutii favorabile petentilor.

De asemenea, pentru daunele CASCO, ASIROM a platit, in primele 9 luni din 2019, despagubiri de aproape 100 milioane de lei.

"Imbunatatirea experientei clientilor in fiecare punct si moment de interactiune cu ASIROM va continua sa reprezinte o prioritate pentru noi. Vom trata cu maxima seriozitate fiecare petitie in parte, propunandu-ne nu doar sa raspundem cu rapiditate si corectitudine, dar sa folosim petitiile ca pe surse importante de feedback, ce pot sta la baza unor reglaje ale procedurilor interne, ale proceselor operationale sau ale unor documente care, impreuna, definesc modul in care relationam cu publicul. Abordarea noastra pune in centrul atentiei clientul si experienta pe care acesta o are cu brandul pentru ca ne dorim sa crestem numarul clientilor si partenerilor care aleg ASIROM pentru ca este simplu si sigur", spune Cristian IONESCU.

Urmare a analizelor cu privire la spetele reclamate, ASIROM a constatat ca un numar important de petitii receptionate tineau, in subsidiar, de lipsa de informatii privind situatia la zi a dosarelor de daune auto.

Pentru a veni in ajutorul clientilor si partenerilor, a fost dezvoltat myASIROM, portalul de administrare al portofoliului de asigurari si dosare de dauna. Pe myASIROM, orice client, persoana fizica sau juridica, ori partener, poate verifica, cu o simpla cautare in homepage, statusul dosarului de dauna.

De asemenea, utilizatorii myASIROM pot pastra evidenta politelor de asigurare, active si expirate, si pot face plati online pentru ratele scadente.

Compania isi propune sa extinda si sa imbunatateasca acest program de transparentizare si simplificare a proceselor si relatiei cu partenerii si clientii sai.

Recent, ASIROM Vienna Insurance Group a primit aprobarea ASF pentru a-si creste capitalul social cu suma de 84,17 milioane de lei, ajungand la peste 509,11 milioane de lei.

ASIROM VIG este unul dintre cei mai mari asiguratori din piata locala, cu o cota de piata de peste 5% in primul semestru din 2019 si prime brute subscrise estimare de XPRIMM Publications la aproape 280 milioane de lei, ocupand locul 8 in clasament.

In luna septembrie a.c., ASIROM Vienna Insurance Group a inceput o campanie de rebranding, noul logo utilizand culorile turcoaz, galben si rosu. Astfel, compania si-a schimbat identitatea vizuala a brand-ului, mizand pe dezvoltarea tehnologica, dar si pe produse simple, pe intelesul clientilor, in timp ce si-a propus cresterea vanzarilor de produse facultative.

Societatea ASIROM a fost infiintata la inceputul anului 1991, fiind preluata, in 2007 de grupul austriac Vienna Insurance Group. Compania are o retea nationala de 140 de agentii, 1.900 de agenti activi si numerosi parteneri externi.

760 accesari