ALLIANZ-TIRIAC, Sucursala Unirea, Bucuresti - Unde ma asigur? - Asigurari - Totul despre asigurari -...

english   


Cauta stiri
HomePiata AsigurarilorProtectia consumatorilorDespre asigurariEvenimentePublicatiiRadiowww.xprimm.com
 XPRIMM Newsletters 
 PRIMM - Asigurari&Pensii 
 Insurance PROFILE 
 Anuarul Asigurarilor 
 XPRIMM Insurance Report 



1 EUR = 4.7284 RON
1 USD = 4.2575 RON










RFI

Unde ma asigur?

Arhiva

ALLIANZ-TIRIAC, Sucursala Unirea, Bucuresti


Liviu HARALAMBIE
Director Sucursala
Adresa: Sucursala Unirea: Str. Sfanta Vineri nr. 29, corp A, parter
Localitate (Sector): sector 3
Judetul: Bucuresti
Telefon: 021.310.44.15; 021.310.44.16
Fax: 021.310.44.14

XPRIMM: Cum vedeti evolutia pietei asigurarilor in anul 2010? (in contextul unei prelungiri a crizei economice)
Liviu HARALAMBIE: Potrivit unui scenariu optimist, in 2010, piata asigurarilor va fi la nivelul din 2009, dar, cel mai probabil, se vor inregistra scaderi de cateva procente la nivelul intregii piete.

XPRIMM: Care este in acest moment cea mai stringenta problema a pietei de asigurari din tara noastra? (cu exceptia crizei economice)
L.H.: Lipsa de informare din randul majoritatii populatiei asupra necesitatii asigurarilor.

XPRIMM: Cum a fost receptat sistemul bonus-malus de catre clientii dumneavoastra? Care este opinia dvs. referitoare la acesta?
L.H.: Sistemul bonus-malus este implementat la ALLIANZ-TIRIAC de mai multi ani pe segmentul asigurarilor CASCO, iar pentru politele RCA inca de anul trecut clientii beneficiau de reduceri ale primei pentru anii fara dauna, respectiv, prima putea fi majorata in cazul clientilor cu daune. Cu siguranta acest sistem va duce la o imbunatatire a daunalitatii pe RCA, datorita faptului ca clientii vor fi constienti ca provocarea unei daune va atrage dupa sine majorarea primei de asigurare. In plus, baza de date comuna a asiguratorilor va face ca portofoliul sa fie mult mai stabil, clientul stiind ca la orice companie din piata s-ar asigura, va avea parte de acelasi malus.

XPRIMM: Cum a evoluat segmentul corporate in 2009? Dar cel de retail?
L.H.: Pe segmentul corporate piata a fost echilibrata. Pe deoparte foarte multi clienti au renegociat contractele obtinand prime mai mici, iar pe de alta parte a crescut cererea de produse speciale (raspunderi profesionale, asigurari de credite si garantii). Pe segmentul de retail vanzarile au scazut dramatic, foarte multi clienti cerand reduceri, cautand preturi mai mici in piata sau chiar renuntand la asigurari.

XPRIMM: Considerati Bucurestii ca fiind o piata saturata din punct de vedere al concurentei?
L.H.: Desi in Bucuresti se poate spune ca avem parte de o concurenta acerba, intotdeauna este loc de mai mult.

XPRIMM: Este oportuna, in acest moment, o extindere a fortei de vanzare? Credeti ca situatia economica aduce noi oportunicati in a gasi oamenii pentru a lucra in asigurari?
L.H.: Extinderea fortei de vanzari trebuie sa fie un obiectiv permanent al oricarei companii, iar in perioada de criza cu atat mai mult, mai ales ca sunt domenii unde datorita vanzarilor reduse (auto, imobiliare, etc.) oamenii sunt mai mult decat dispusi sa caute noi oportunitati de a castiga bani.

XPRIMM: Ce oportunitati vedeti pentru activitatea Sucursalei dvs. pentru urmatoarea perioada?
L.H.: In aceasta perioada, singura oportunitate de care putem benficia este extinderea fortei de vanzari prin recrutare de personal (cu experienta in vanzari, dar nu numai) din domeniile grav afectate de criza, si pregatirea acestora pentru momentul cand vom depasi criza.

XPRIMM: Care este structura portofoliului in acest moment? A suferit aceasta modificari ca si consecinta a crizei economice?
L.H.: Daca in urma cu 2 ani portofoliul sucursalei era relativ echilibrat (sub 50% din venituri proveneau din asigurari auto), in momentul de fata, portofoliul sucursalei este preponderent alcatuit din asigurari auto (peste 70%). Acest lucru se datoreaza in mare parte scaderii drastice a vanzarilor de asigurari de viata (in plus foarte multi clienti au renuntat la politele in vigoare), iar pe partea de asigurari tip property, pe langa scaderea vanzarilor, reinnoirea s-a facut cu reduceri substantiale fata de anul anterior.

XPRIMM: Cum apreciati rezultatele obtinute de Sucursala in anul 2009? Cum se prezinta acestea daca ne raportam la rezultatele din 2008?
L.H.: Rezultatul Sucursalei a fost unul pozitiv in 2009, respectiv am inregistrat venituri mai mari decat in 2008. Acest lucru s-a datorat in mare parte intarii echipei de vanzari cu noi intermediari (brokeri si agenti).

XPRIMM: Care sunt obiectivele principale pentru Sucursala dumneavoastra in acest an? (Volum total a intermedierilor, structura personal etc.)
L.H.: Principalul obiectiv pentru 2010 este realizarea si depasirea planului alocat Sucursalei. Pentru dezvoltarea viitoare a Sucursalei avem ca obiectiv cresterea numarului de intermediari (in special agenti, dar si brokeri) cu peste 75%.


Publicat pe 11.05.2010



PAID

OMNIASIG


























Copyright 2019-2017 (c) 1asig.ro
powered by Media XPRIMM