ALLIANZ-TIRIAC, Sucursala Militari, Bucuresti - Unde ma asigur? - Asigurari - Totul despre asigurari -...

english   


Cauta stiri
HomePiata AsigurarilorProtectia consumatorilorDespre asigurariEvenimentePublicatiiRadiowww.xprimm.com
 XPRIMM Newsletters 
 PRIMM - Asigurari&Pensii 
 Insurance PROFILE 
 Anuarul Asigurarilor 
 XPRIMM Insurance Report 



1 EUR = 4.7274 RON
1 USD = 4.2656 RON










RFI

Unde ma asigur?

Arhiva

ALLIANZ-TIRIAC, Sucursala Militari, Bucuresti


Valentin PAUNA-LAUDA
Director Sucursala
Adresa: Bd. Iuliu Maniu nr. 61, Sector 6
Localitate (Sector): sector 6
Judetul: Bucuresti
Telefon: 021.302.37.71
Fax: 021.433.03.90

XPRIMM: Cat de puternic a fost impactul crizei economice asupra pietei asigurarilor in anul 2009?
Valentin PAUNA LAUDA: Impactul crizei economice asupra pietei asigurarilor in anul 2009 nu s-a simtit cu intensitate maxima datorita specificului acesteia: polite de asigurare incheiate pe un an de zile.

XPRIMM: Cum vedeti evolutia pietei asigurarilor in anul 2010? (in contextul unei prelungiri a crizei economice)
V.P.L: In anul 2010 va fi atins impactul maxim al crizei.

XPRIMM: Care este in acest moment cea mai stringenta problema a pietei de asigurari din tara noastra? (cu exceptia crizei economice)
V.P.L: "Fuga" dupa cota de piata a asiguratorilor va genera o scadere a calitati serviciilor oferite.

XPRIMM: Cum a fost receptat sistemul bonus-malus de catre clientii dumneavoastra? Care este opinia dvs. referitoare la acesta?
V.P.L: Este un sistem benefic pentru societatile de asigurare care va genera beneficii din ce in ce mai mari la nivelul pietei.

XPRIMM: Care vor fi, in opinia dvs., consecintele intrarii in vigoare a legii asigurarii obligatorii a locuintelor asupra pietei de profil?
V.P.L: Principala consecinta a intrarii in vigoare a legii asigurarii obligatorii a locuintelor se va materializa printr-o bulversare a asiguratilor prin prisma lipsei informatiilor privind riscurile acoperite de aceasta asigurare.

XPRIMM: Cum a evoluat segmentul corporate in 2009? Dar cel de retail?
V.P.L: Segmentul corporate a fost in usoara scadere pe fondul reducerii volumului de subscriere pe segmentul de leasing-auto, respectiv pe fondul neinlocuirii acestuia cu alte tipuri de asigurari.

XPRIMM: Considerati Bucurestiul ca fiind o piata saturata din punct de vedere al concurentei?
V.P.L: Bucurestiul este o piata concurentiala, dar nu saturata.

XPRIMM: Este oportuna, in acest moment, o extindere a fortei de vanzare? Credeti ca situatia economica aduce noi oportunicati in a gasi oamenii pentru a lucra in asigurari?
V.P.L: Este un moment oportun de extindere, in special pe segmentul de retail.

XPRIMM: Care este structura portofoliului in acest moment? A suferit aceasta modificari ca si consecinta a crizei economice?
V.P.L: Privind structura portofoliului pe clase de riscuri, aceasta nu s-a modificat fundamental fata de 2008, segmentul auto detinand o pondere de 59%.

XPRIMM: Cum apreciati rezultatele obtinute de Sucursala/Agentie in anul 2009? Cum se prezinta acestea daca ne raportam la rezultatele din 2008?
V.P.L: In 2009 am reusit realizarea si chiar depasirea planului stabilit.

XPRIMM: Care sunt obiectivele principale pentru Sucursala/Agentia dumneavoastra in acest an? (Volum total a intermedierilor, structura personal etc.)
V.P.L: In 2010 vizam dezvoltarea segmentului de retail prin extinderea canalului de vanzare prin agenti.


Publicat pe 11.05.2010



PAID

OMNIASIG


























Copyright 2019-2017 (c) 1asig.ro
powered by Media XPRIMM