ALLIANZ-TIRIAC, Sucursala Decebal, Bucuresti - Unde ma asigur? - Asigurari - Totul despre asigurari -...

english   


Cauta stiri
HomePiata AsigurarilorProtectia consumatorilorDespre asigurariEvenimentePublicatiiRadiowww.xprimm.com
 XPRIMM Newsletters 
 PRIMM - Asigurari&Pensii 
 Insurance PROFILE 
 Anuarul Asigurarilor 
 XPRIMM Insurance Report 



1 EUR = 4.7274 RON
1 USD = 4.2656 RON










RFI

Unde ma asigur?

Arhiva

ALLIANZ-TIRIAC, Sucursala Decebal, Bucuresti


Florin NITULESCU
Director Sucursala
Adresa: Str. Avrig nr. 33, Sector 2
Localitate (Sector): sector 2
Judetul: Bucuresti
Telefon: 021.250.32.39; 021.250.32.21
Fax: 021.250.34.29

XPRIMM: Cat de puternic a fost impactul crizei economice asupra pietei asigurarilor in anul 2009?
Florin NITULESCU: Scaderea vanzarilor de autovehicule la care s-a adaugat si blocajul existent pe piata imobiliara au influentat negativ piata asigurarilor. Acest lucru se traduce prin scaderea numarului de polite incheiate si implicit nivelul primelor brute subscrise.

XPRIMM: Cum vedeti evolutia pietei asigurarilor in anul 2010? (in contextul unei prelungiri a crizei economice)
F.N.: In mod normal, scaderile din anul 2009 ar trebui sa se accentueze si in 2010

XPRIMM: Care este in acest moment cea mai stringenta problema a pietei de asigurari din tara noastra? (cu exceptia crizei economice).
F.N.: Gradul de informare al clientilor in ceea ce priveste nevoia si importanta asigurarilor, precum si modul greoi de derulare al despagubirilor consider ca sunt cele mai stringente probleme intalnite in piata.

XPRIMM: Cum a fost receptat sistemul bonus-malus de catre clientii dumneavoastra? Care este opinia dvs. referitoare la acesta?
F.N.: Bonusul este perceput ca un lucru pozitiv si logic. Din pacate, de cele mai multe ori, valoarea bonusului este mai mica decat majorarea tarifelor de la un an la altul. Malusul constituie un motiv de nemultumire al clientilor care nu inteleg ca existenta unor daune in anul de asigurare precedent inseamna o majorare a primei la reinnoire.

XPRIMM: Care vor fi, in opinia dvs., consecintele intrarii in vigoare a legii asigurarii obligatorii a locuintelor asupra pietei de profil?
F.N.: Probabil ca un numar destul de mare de clienti, vor incheia doar acest tip de asigurare fara a tine cont de suma asigurata si riscurile acoperite. In aceeasi masura va scadea numarul clientilor cu polite facultative.

XPRIMM: Cum a evoluat segmentul corporate in 2009? Dar cel de retail?
F.N.: Ambele segmente au inregistrat scaderi considerabile, atat in ceea ce priveste reinnoirea politelor de asigurare existente cat si a incheierii de noi polite de asigurare.

XPRIMM: Considerati Bucurestii ca fiind o piata saturata din punct de vedere al concurentei?
F.N.: Daca ne raportam la numarul total al societatilor de asigurare autorizate si considerand ca fiecare dispune de o sucursala/agentie in Bucuresti, raspunsul "pare" afirmativ. In realitate, concurenta se reduce la un numar de 6-7 societati de asigurare de top.

XPRIMM: Este oportuna, in acest moment, o extindere a fortei de vanzare? Credeti ca situatia economica aduce noi oportunicati in a gasi oamenii pentru a lucra in asigurari?
F.N.: In contextul actual, in care un numar tot mai mare de firme se inchid, ceea ce duce la cresterea ratei somajului, exista sansa extinderii fortei de vanzare. Din pacate, in domeniul asigurarilor nu oricine poate fi un bun vanzator.

XPRIMM: Care este structura portofoliului in acest moment? A suferit aceasta modificari ca si consecinta a crizei economice?
F.N.: Procentual, 60% din totalul protofoliului revine persoanelor fizice, si 40% persoanelor juridice. Din punct de vedere al formelor de asigurare, 71% este reprezentat de asigurarile auto (CASCO si RCA ), restul de 29% apartinand celorlalte forme de asigurare.

XPRIMM: Cum apreciati rezultatele obtinute de Sucursala in anul 2009? Cum se prezinta acestea daca ne raportam la rezultatele din 2008?
F.N.: In anul 2009, realizarile sucursalei au fost mai mici decat bugetul lansat la inceputul anului, dar in crestere, comparativ cu 2008.

XPRIMM: Care sunt obiectivele principale pentru Sucursala dumneavoastra in acest an? (Volum total a intermedierilor, structura personal etc.)
F.N.: Cresterea fortei de vanzare prin cresterea numarului de agenti persoane fizice si/sau juridice, cresterea gradului de pregatire a fortei de vanzare, precum si realizarea obiectivelor lansate de catre conducerea companiei pentru acest an, constituie principalele obiective vizate.


Publicat pe 08.06.2010



PAID

OMNIASIG


























Copyright 2019-2017 (c) 1asig.ro
powered by Media XPRIMM