ALLIANZ-TIRIAC, SMB Vanzari prin Agenti, Bucuresti - Unde ma asigur? - Asigurari - Totul despre...

english   


Cauta stiri
HomePiata AsigurarilorProtectia consumatorilorDespre asigurariEvenimentePublicatiiRadiowww.xprimm.com
 XPRIMM Newsletters 
 PRIMM - Asigurari&Pensii 
 Insurance PROFILE 
 Anuarul Asigurarilor 
 XPRIMM Insurance Report 



1 EUR = 4.7284 RON
1 USD = 4.2575 RON










RFI

Unde ma asigur?

Arhiva

ALLIANZ-TIRIAC, SMB Vanzari prin Agenti, Bucuresti


Mihaela PETRESCU
Director Sucursala
Adresa: Str. Gen. Ernest Brosteanu nr. 20
Localitate (Sector): sector 1
Judetul: Bucuresti
Telefon: 021.207.16.30; 021.207.15.49
Fax: 021.207.16.13

XPRIMM: Cat de puternic a fost impactul crizei economice asupra pietei asigurarilor in anul 2009?
Mihaela PETRESCU: In anul 2009, iata asigurarilor a resimtit destul de puternicimpactul crizei economice.

XPRIMM: Cum vedeti evolutia pietei asigurarilor in anul 2010? (in contextul unei prelungiri a crizei economice)
M.P.: In anul 2010, in contextul aceleiasi crize economice, exista posibiliatatea ca piata asigurarilor sa continue sa scada.

XPRIMM: Care este in acest moment cea mai stringenta problema a pietei de asigurari din tara noastra? (cu exceptia crizei economice)
M.P.: In afara crizei economice, care afecteaza intr-o masura destul de mare piata asigurarilor, un alt factor de influenta este si insuficienta mediatizare a importantei asigurarilor.

XPRIMM: Cum a fost receptat sistemul bonus-malus de catre clientii dumneavoastra? Care este opinia dvs. referitoare la acesta?
M.P.: In principiu, acest sistem de malusare/bonusare a fost bine primit, in special de catre "clientii buni" ai ALLIANZ-TIRIAC. In mod evident, cei care au suferit daune au resimitit impactul acestora, dar, pana la urma, a fost acceptat si inteles. Din punctul nostru de vedere, acest sistem era necesar.

XPRIMM: Care vor fi, in opinia dvs., consecintele intrarii in vigoare a legii asigurarii obligatorii a locuintelor asupra pietei de profil?
M.P.: Mai mult ca sigur, in momentul aparitiei acestei legi, numarul politelor facultative pentru cladiri va inregistra scaderi destul de mari.

XPRIMM: Cum a evoluat segmentul corporate in 2009? Dar cel de retail?
M.P.: Ambele segmente au suferit scaderi, fiind afectate de modificarile economice in aproximativ aceeasi masura.

XPRIMM: Considerati Bucurestii ca fiind o piata saturata din punct de vedere al concurentei?
M.P.: Cu siguranta, concurenta duce la o diversificare a produselor si a preturilor asigurarilor pe piata, influentandu-i in mod, nu tocmai favorabil, pe "vechii" asiguratori.

XPRIMM: Este oportuna, in acest moment, o extindere a fortei de vanzare? Credeti ca situatia economica aduce noi oportunitati in a gasi oamenii pentru a lucra in asigurari?
M.P.: In acest moment, datorita situatiei economice, extinderea fortei de vanzare poate fi un lucru bun.

XPRIMM: Ce oportunitati vedeti pentru activitatea Sucursalei dvs. pentru urmatoarea perioada?
M.P.: Dezvoltarea fortei de vanzare constituie principala oportunitate pentru activitatea sucursalei noastre. In aceasta perioada, de profunde transformari in piata fortei de munca, dezvoltarea segmentului retail este un factor decisiv.

XPRIMM: Care este structura portofoliului in acest moment? A suferit aceasta modificari ca si consecinta a crizei economice?
M.P.: Structura portofoliului cuprinde in acest moment 60% corporate, respectiv 40% retail.  Ambele linii de business au suferit modificari ca urmare a crizei economice, dar cel mai afectat a fost segmentul corporate.

XPRIMM: Cum apreciati rezultatele obtinute de Sucursala in anul 2009? Cum se prezinta acestea daca ne raportam la rezultatele din 2008?
M.P.: Rezultatele obtinute in anul 2009 au fost bune, tinand cont de conjunctura economica actuala. Raportate la anul 2008, insa, acestea au inregistrat o usoara scadere.

XPRIMM: Care sunt obiectivele principale pentru Sucursala dumneavoastra in acest an? (Volum total a intermedierilor, structura personal etc.)
M.P.: Principalul obiectiv, in ceea ce ne priveste, va fi pastrarea clientilor vechi, cu portofolii importante la ALLIANZ-TIRIAC. Apoi, vom incerca, prin diverse metode (reduceri comerciale, diverse alte bonificatii etc) atragerea de clienti noi.


Publicat pe 08.06.2010



PAID

OMNIASIG


























Copyright 2019-2017 (c) 1asig.ro
powered by Media XPRIMM