ALLIANZ-TIRIAC, Agentia Mosilor, Bucuresti - Unde ma asigur? - Asigurari - Totul despre asigurari -...

english   


Cauta stiri
HomePiata AsigurarilorProtectia consumatorilorDespre asigurariEvenimentePublicatiiRadiowww.xprimm.com
 XPRIMM Newsletters 
 PRIMM - Asigurari&Pensii 
 Insurance PROFILE 
 Anuarul Asigurarilor 
 XPRIMM Insurance Report 



1 EUR = 4.7216 RON
1 USD = 4.2706 RON










RFI

Unde ma asigur?

Arhiva

ALLIANZ-TIRIAC, Agentia Mosilor, Bucuresti


Gheorghe LAZAR
Director Sucursala
Adresa: Calea Mosilor nr. 270, Sector 2
Localitate (Sector): sector 2
Judetul: Bucuresti
Telefon: 021.212.25.35; 021.212.25.95
Fax: 021.212.25.45

XPRIMM: Cat de puternic a fost impactul crizei economice asupra pietei asigurarilor in anul 2009?
Gheorghe LAZAR: Impactul crizei a fost suficient incat sa forteze companiile de asigurare sa-si shimbe strategiile de abordare a pietei si asta nu numai pentru perioada imediat urmatoare, ci pentru o perioada mai lunga de timp. Scaderea ritmului (putem spune evolutia negativa) de crestere a nivelului de prime subscrise, cresterea daunalitatii, intreruperea si rascumpararea politelor de viata, face ca perioada actuala si cea imediat urmatoare sa creeze probleme cu care sunt convins, actualii jucatori nu au mai fost confruntati.

XPRIMM: Cum vedeti evolutia pietei asigurarilor in anul 2010? (in contextul unei prelungiri a crizei economice)
G.L.: Pentru 2010, estimez o cresterea a ratei daunei, precum si o continuare a scaderii nivelului primelor subscrise. Cu alte cuvinte, o majorare a nivelului pierderilor la nivel industrie. Cu toate acestea, exista o speranta in ceea ce priveste cresterea subscrierilor pentru bunuri persoane fizice, afaceri care ar trebui sa echilibreze portofoliul asiguratorilor dar ... nu va fi suficient.

XPRIMM: Care este in acest moment cea mai stringenta problema a pietei de asigurari din tara noastra? (cu exceptia crizei economice)
G.L.: Daca eu as fi "piata asigurarilor" cred ca m-ar ingrijora faptul ca an de an trebuie sa vin cu bani de acasa. Noroc ca nu sunt.

XPRIMM: Cum a fost receptat sistemul bonus-malus de catre clientii dumneavoastra? Care este opinia dvs. referitoare la acesta?
G.L.: Excelent. Roadele acestui mod de subscriere vor aparea insa anii urmatori in conditiile unei cresteri a stabilitatii pietei si a tarifelor practicate.

XPRIMM: Care vor fi, in opinia dvs., consecintele intrarii in vigoare a legii asigurarii obligatorii a locuintelor asupra pietei de profil?
G.L.: Principalele consecinte vor consta in cresterea gradului de informare si de responsabilizare ceea ce va conduce la un grad mai mare de cuprindere in asigurare, dar care nu va creste din pacate si puterea de cumparare, element principal in ecuatia evolutiei pozitive a pietei. Cu toate acestea, sunt convins ca in viitor, lucrurile se vor imbunatati.

XPRIMM: Cum a evoluat segmentul corporate in 2009? Dar cel de retail?
G.L.: Atat pe segmentul corporate, cat si pe retail au existat renegocieri, rescadentari, care duc in final la scaderea primelor subscrise. De asemenea, clientii noi solicita mai multe detalii si cer mai multe oferte din piata. Ca si element pozitiv, aceasta stare de fapt conduce la cresterea nivelului de informare precum si la fortarea companiilor de a-si imbunatati gama de produse.

XPRIMM: Considerati Bucurestii ca fiind o piata saturata din punct de vedere al concurentei?
G.L.: Concurenta exista; dar daca ne gandim insa la nivelul profesional al majoritatii celor activeaza pe aceasta piata, putem afirma ca intotdeauna va fi "loc de mai bine".

XPRIMM: Este oportuna, in acest moment, o extindere a fortei de vanzare? Credeti ca situatia economica aduce noi oportunitati in a gasi oamenii pentru a lucra in asigurari?
G.L.: Extinderea si profesionalizarea fortei de vanzare este oportuna in orice moment in evolutia unei entitati. Trebuie urmarit insa, indeaproape, cu ce costuri se realizeaza si ce rezultate sunt asteptate.

XPRIMM: Care este structura portofoliului in acest moment? A suferit aceasta modificari ca si consecinta a crizei economice?
G.L.: Fiind o sucursala axata pe retail, 60% din portofoliu este reprezentat de persoanele fizice. De asemenea, asigurarile auto au o pondere de circa 50% in totalul portofoliului. Acest portofoliu stabil speram sa-l putem pastra in pofida conditiilor actuale.

XPRIMM: Cum apreciati rezultatele obtinute de Sucursala in anul 2009? Cum se prezinta acestea daca ne raportam la rezultatele din 2008?
G.L.: Comparativ cu anul 2008, rezultatele obtinute in 2009 sunt, pe fondul cresterii consemnate, bune, dar insuficiente daca ne gandim la ce realizari am mai fi putut sa facem.

XPRIMM: Care sunt obiectivele principale pentru Sucursala dumneavoastra in acest an? (Volum total a intermedierilor, structura personal etc.)
G.L.: Principalul obiectiv vizeaza atingerea si depasirea criteriilor de performanta asumati pentru anul in curs.


Publicat pe 08.06.2010



PAID

OMNIASIG


























Copyright 2019-2017 (c) 1asig.ro
powered by Media XPRIMM